Klacht Media Markt: Panzerglass Samsung Galaxy S7 laat los (gezet door MM) en ik moet hier nu voor boeten?

Wilco150881

Beste lezer,

Bij deze dien ik een klacht in tegen Mediamarkt Den Bosch. Op zondag 8 oktober heb ik een Samsung Galaxy S7 gekocht bij deze Mediamarkt-winkel. Om het apparaat te beschermen heb ik een PanzerGlass "full body coverage, black glass plus clear cover" laten plaatsen voor 5 euro. De kosten van het PanzerGlass zelf waren 44.95 euro. Bon in bijlage.

Bij thuiskomst bleek het glas direct al niet goed te hebben gezeten. Met de bon in mijn hand ben ik dinsdag 10 oktober teruggegaan en hebben ze een nieuw Panzerglass gezet.

Bij thuiskomst was het echter weer hetzelfde verhaal. Ik heb toen gebeld en gezegd: ik ga morgen op vakantie voor 2 weken en dan zitten de 8 dagen retourtijd erop, dus graag een bevestiging dat ik na mijn vakantie terug mag komen. Deze bevestiging heb ik ook gekregen. Zie bijlage.

Gisteren ben ik teruggekomen van mijn vakantie en vanochtend ben ik direct (en met de bon en mail in de aanslag) naar mediamarkt gereden. De medewerkster, die zichzelf als de bazin voorstelde vd Mediamarkt Den Bosch (alleen de directeur zou nog boven haar zitten) zei echter dat ik het Panzerglass mee had moeten nemen. Ondertussen moest ik dus voor de 4e keer terugkomen! Ik ben naar huis gereden en had het Panzerglass nog niet weggegooid, maar voor hetzelfde geld had ik dat wel gedaan en heb het beschadigde glas (1,5 week los bij me gehad in mijn koffer op vakantie omdat hij tijdens mijn 1e dagen volledig losgelaten had) gepakt.

Toen direct weer terug naar Mediamarkt Den Bosch. Dezelfde vrouw gaf aan dat er niks mogelijk was, aangezien het glas beschadigingen had. Ja...dat lijkt me nogal logisch na 1.5 week in mijn koffer! Ik had het glas bijna weggegooid zelfs, aangezien ook in de mail niks staat over feit dat ik dat ding onbeschadigd terug had moeten brengen (en: hoe dan??).

Mevrouw gaf aan dat ze niks konden claimen bij de leverancier nu, aangezien de beschadiging ook reden kan zijn dat het glas los heeft gelaten. Ik gaf aan dit een volstrekt belachelijke gang van zaken te vinden.

Retour 49.95 euro plus excuses van de Mediamarkt Den Bosch en compensatie vd tijd / benzine van 3x onnodig naar Mediamarkt te zijn moeten gaan.

Wilco van den Akker
0646354647

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw PanzerGlass (Samsung S7 cover) gebreken vertoond. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Den Bosch en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben inmiddels vernomen dat u contact heeft gehad met de klantenservice van MediaMarkt Den Bosch. De klantenservice heeft aangegeven dat zij uw product retour willen nemen. Als extra service biedt MediaMarkt Den Bosch u kosteloos een nieuwe screenprotector aan van ClearPlex. Deze kunt u laten plaatsen bij onze SmartBar in de vestiging.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?