Klacht Media Markt: Passen horloge

Pietje 01

Ging gisteren naar de Mediamarkt voor een Apple watch, nu twijfel ik tussen de 38mm en de 42mm. Ik vraag aan de medewerker of ik de 38 mm even om mag doen en tot mijn stomme verbazing was het antwoord "Nee". Ik heb hem uitgelegd waar ik tussen twijfel maar ik krijg dat ding niet om. Het kan toch niet zo zijn dat als ik een horloge van rond de € 450 wil kopen dat ik niet mag zien of die me staat?

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij een van onze vestigingen. Graag vernemen wij van u om welke MediaMarkt vestigingen dit gaan om de klacht te bespreken met de desbetreffende vestiging.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Pietje 01
    Arnhem velperplein
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben naar aanleiding van uw reactie contact gezocht met MediaMarkt Arnhem. MediaMarkt Arnhem gaat intern na wat er precies is gebeurd en waarom u de Apple watch niet mocht proberen. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen nemen wij opnieuw contact met u op.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?