Opgelost door Media Markt: PC reparatie bij Mediamarkt onbehoorlijk lang

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39328
Gebruiker
Storms
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 21 januari 2013 heb ik een PC bij de Mediamarkt vestiging in Almere gekocht. Na enkele maanden moeten constateren dat de PC niet meer werkte: ging in bijna alle gevallen niet meer aan (soms geluk) en bij falen werd er een geluidssignaal door het moederbord aangegeven (1x lang, 2x kort).

Omdat het defect na 2 maanden nog steeds niet is verholpen (en ik de service als zeer slecht heb ervaren in de contact momenten) heb ik de koopovereenkomst ontbonden per 28 oktober 2013. Hierop heb ik van Mediamarkt Almere een negatieve reactie ontvangen. Opgegeven reden: we moeten hem nog een keer aanbieden voor reparatie alvorens over te kunnen gaan tot ontbinding. Dit is in mijn ogen, en in geest van het consumentenrecht, onacceptabel.

Hierop direct een klacht willen indienen maar dat kon telefonisch niet. Ik hoop dat het vermelden van mijn klacht hier soelaas biedt.

Indien gewenst heb ik een uitgebreid overzicht van de geschiedenis.

Met vriendelijke groet,

Dhr. Storms

De oplossing

Zoals beschreven verwacht ik ontbinding van de koopovereenkomst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Storms,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb de klacht zojuist telefonisch met u doorgenomen en met u besproken hoe wij normaal gesproken omgaan met een product waarbij een herhaalde reparatie wordt uitgevoerd. Ik heb uw klacht voorgelegd bij Media Markt Almere. Zij nemen uw klacht verder in behandeling en nemen spoedig (vandaag of morgen) contact met u op.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Almere uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    Storms
    Datum
    In een gesprek met dhr Pakvis over de klacht en de status van reparatie heeft dhr Pakvis aangegeven dat hij zich kan vinden in mijn klacht en zou regelen dat er 4/11 of 5/11 contact zou worden opgenomen om tot een oplossing te komen. Helaas op 6/11 nog steeds geen reactie, voor mij ook weer een bevestiging dat het service niveau te wensen overlaat. Op 6/11 contact gezocht met dhr Pakvis om aan te geven dat contact is uitgebleven. Nieuwe belofte; zelfde dag mocht ik nog reactie verwachten....
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Storms, Bedankt voor uw reactie.Ik heb zojuist de klachtafhandeling telefonisch met u doorgenomen. U heeft aangegeven dat u het aankoopbedrag van de pc terug heeft ontvangen. U heeft ook aangegeven dat de algehele afhandeling met betrekking tot communicatie niet geheel naar wens is verlopen.Ik wil u bedanken voor uw aanvullende uitleg.Naar aanleiding van ons gesprek stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  4. Auteur
    Storms
    Datum
    Het heeft te lang geduurd maar na het melden van mijn klacht hier en handelen van dhr Pakvis heeft Mediamarkt Almere mij laten weten dat ik mijn geld terug kon krijgen. Inmiddels geld terug gekregen en dhr Pakvis toegelicht wat mijn algehele ervaring is geweest. Ik hoop oprecht dat hier iets mee gedaan wordt, ook voor andere consumenten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Storms
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen