Opgelost door Media Markt: PC voor de tweede keer kapot met hetzelfde probleem

tc1994

In januari 2014 een nieuwe desktop Pc aangeschaft op de webshop, die in december niet meer wilde opstarten. Naar mediamarkt gegaan, product is gerepareerd en werkt. Na ongeveer 3 weken speelt precies hetzelfde probleem weer op, de Pc start weer niet op. Ik ben weer naar mediamarkt gegaan, en wilde graag een vervangend product of geld terug, omdat mijn vertrouwen in dit product weg is en ik nog zat school werk heb liggen wat ik nu niet kan doen.

Het enige wat mediamarkt kan doen, is blijven opsturen en repareren, terwijl ik nu al van de 12 maanden, 2 maanden mijn product niet kan gebuiken. Gevolg is dat het school werk blijft liggen en ik hierop achter ga lopen.

Ik wil graag mijn geld terug, waarmee ik een product kan kopen waar ik wel mijn vertrouwen in kan stellen en mijn schoolwerk verder en af kan maken.

Media Markt
    Geachte heer Schermers,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw pc niet naar behoren is hersteld. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen. Zoals besproken waakt Media Markt ervoor dat uw pc niet eindeloos wordt opgestuurd voor reparatie. Indien uw product herhaaldelijk is hersteld (bij normaal gebruik) kijkt Media Markt naar een alternatieve oplossing, in plaats van reparatie.Anderzijds vertrouwen wij erop dat de pc deze keer met extra zorg wordt onderzocht en hersteld waardoor uw pc naar behoren blijft functioneren.Zodra er meer bekend is over de pc opdracht ontvangt u bericht van ons.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer Schermers, Van Media Markt Dordrecht heb ik vernomen dat uw laptop inmiddels is hersteld (moederbord en processor vervangen) en dat u deze heeft afgehaald.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    tc1994
    Ik heb de pc idd afgehaald en werkt tot nu toe naar behoren.

tc1994

Ook een klacht indienen over Media Markt?