Klacht Media Markt: Pech?

Klachtnummer
# 195658
Gebruiker
nlaros
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik een dure Dixon stofzuiger gekocht. Mijn vriend en ik hebben lang rondgekeken wat voor een stofzuiger we wilden hebben uiteindelijk besloten deze te kopen bij Mediamarkt voor 429,99.

Gezien het een dure aankoop was voor ons nieuwe huis hebben we hier voor moeten sparen. Ik wilde hem graag verassen en heb deze stofzuiger, eerder dan dat we gepland hadden, zelf gekocht.

Nu bleek dat mijn vriend hetzelfde idee had en hadden 2 dezelfde stofzuigers! We wilden er 1 retouneren, ongeopend en ongebruikt. Hiervoor kregen we een cadeaukaart voor terug. Eenmaal thuis baalden we hiervan en besloten terug te gaan naar de winkel. Dit kon op geen enkele manier worden omgewisseld voor ons geld. De manager werd erbij gehaald en hij kon niks betekenen.

Graag zouden wij ons geld terug hebben aangezien we 2 dezelfde aankopen hadden gedaan. Mediamarkt: Niet goed geld terug?

Vriendelijke groeten,
N. Laros

De oplossing

Wij zouden graag ons geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat u het aankoopbedrag op een cadeaukaart retour heeft ontvangen en hier toch niet tevreden mee bent. Na telefonisch contact is echter gebleken dat dit om een aankoop en retour gaat in Media Markt Antwerpen.

    De klachten die op klachtenkompas aan Media Markt worden gericht zijn enkel voor Media Markt Nederland. Gezien uw klacht betrekking heeft op een Media Markt winkel in België kunnen wij deze niet in behandeling nemen.

    Met deze reden heb ik uw klacht voorgelegd Media Markt België met het verzoek contact met u op te nemen.

    Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    nlaros
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor uw snelle reactie.

    Mediamarkt Antwerpen heeft contact met mij opgenomen maar ik werd doorverwezen naar Mediamarkt Brussel. Deze heeft helaas nog geen contact opgenomen. Heeft u een contactpersoon voor mij zodat ik zelf contact kan opnemen?

    Met vriendelijke groet,
    N. Laros
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Helaas hebben wij geen contactpersoon daar wij de klacht doorsturen naar het hoofdkantoor van Media Markt België. Wel hebben wij vernomen dat de klacht inmiddels is doorgestuurd aan Media Markt Brussel. Wij gaan er dan ook vanuit dat er spoedig contact op wordt genomen om de klacht te bespreken.

    Wij hopen u voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen