Klacht Media Markt: Per abuis geen huisnummer ingevuld

Klachtnummer
# 346997
Gebruiker
Ellie004
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakket per abuis adres onjuist ingevuld. Dit gemeld bij Mediamarkt en verzocht het pakket alsnog te versturen naar het juiste huisnummer. Nee, eigen schuld bestel maar opnieuw. Maar opnieuw bestellen dan is € 458,00 duurder. Helaas pindakaas mevrouw aan de telefoon was erg onaardig. Terwijl haar collega die ik eerder aan de lijn had om dit te melden, wel met me meedacht. Iedereen kan een fout maken en zij zou proberen het op te lossen. Mediamarkt wil niet meedenken, dat de bestelling dan zoveel duurder wordt interesseert ze niet. Het enige wat jammer is dat als ik het opnieuw moet bestellen elders ga bestellen. Ik gun het dan kameraexpress meer dan Mediamarkt.

De oplossing

Meedenken en mij als het pakket bezord voor de prijs waarvoor ik het besteld heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen