Opgelost door Media Markt: Philips tv gaat spontaan aan en kan geen verbinding maken met Philips server

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93915
Gebruiker
Inge
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Eind december nieuwe Philips tv 65 inch gekocht bij de mediamarkt te Nieuwegein, na een week goed functioneren begon de tv kuren te vertonen. De tv ging spontaan uit tijdens het tv kijken en gaat regelmatig in de nacht spontaan aan. Daarnaast blijft er af en toe gloed over het beeld bij het uizetten en kan sinds een week geen verbinding meer gemaakt worden met de Philips server. Vanwege de grootte van de tv 65inch verwijst de mediamarkt ons door naar Philips, hier inmiddels al 8x meegesproken en vele handelingen verricht om de mankementen te verhelpen, maar allen zonder enig resultaat. We beginnen er moedeloos van te worden, een tv van nog geen maand oud welke we voor een flink bedrag hebben gekocht en nu al zoveel problemen welke niet opgelost worden

De oplossing

Geld retour en nieuwe tv van ander merk bij mediamarkt kopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Haarlem,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de televisie niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Nieuwegein met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Nieuwegein uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Van Haarlem,Van Media Markt Nieuwegein heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en de klacht is afgehandeld.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Inge
    Datum
    Mediamarkt heeft contact opgenomen en er is een nieuwe tv besteld welke op korte termijn wordt omgeruild, hopelijk werkt deze Philips TV wel naar behoren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen