Klacht Media Markt: Playstation 4 levering

Klachtnummer
# 47053
Gebruiker
Essie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind november een ps4 besteld via de webwinkel van mediamarkt. Op de site stond levering rond 4 weken. En dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Tot mijn grote verbazing heeft mediamarkt 10-01-2014 honderden losse playstations verkocht. Waarbij handelaren grote hoeveelheden hebben gekocht (die nu voor 600 euro op marktplaats staan met foto van de bon van mediamarkt). Ik vind dat je hierdoor de klanten die de ps4 hebben gepre-orderd en al hebben betaald in de kou laat staan. Ik heb een klacht ingediend via de website maar als reactie krijg je geen andwoord op je vragen, en word er gezegd dat je hem nog kan annuleren tot 5 dagen na de reactie. Tevens kunnen ze in de winkel ook geen andwoord geven op vragen omdat het over de webstore gaat. Normaal gesproken kocht ik al mijn electrich apparatuur, games en films mij de mediamarkt maar daar begin ik nu toch over te twijffelen

De oplossing

Een passend andwoord en een compensatie

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van der Es, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld en de klacht samen met u doorgenomen. Zoals afgesproken heb ik uw klacht voorgelegd aan mijn collega's van Media Markt Online en hen verzocht om telefonisch contact met u op te nemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Online uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van der Es, Ik heb van mijn collega's vernomen dat zij u telefonisch hebben gesproken en dat uw klacht is afgehandeld. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland