Klacht Media Markt: Playstation 4 pro besteld maar geen product meegekregen + geen uitleg gekregen

WessJoe

Afgelopen vrijdag een Playstation 4 pro besteld bij mediamarkt. Betaald met een cadeau kaart en de rest via ideal bij betaald. Ik heb er voor gekozen om de ps4 pro op te halen bij de vestiging in ZWOLLE. Na mijn bestelling in de winkel met een mediamarkt medewerker gesproken, En vertelde mij dat mijn playstation boven bij de klantenservice klaar zou liggen. Daar eenmaal aangekomen en mijn bestelnummer door te hebben gegeven bleef het een tijdje stil. Na 10 minuten wachten kwam de medewerker om te zeggen dat er iets fout is gegaan met de cadeaukaart en dat er geen playstation op voorraad zou liggen (Dit stond wel aangegeven op de site). De volgende dag toevallig naar de vestiging in Hengelo geweest. Hier wou ik een bundel inc ps4 kopen met de vraag of ik nog een keer bij kon betalen. Eenmaal aangekomen bij de klantenservice daar vertelde ze dat er een FRAUDECHECK heeft plaats gevonden met mijn cadeaukaart. Omdat vestiging hengelo de check niet kon inzien contact opgenomen met Zwolle. Uiteindelijk kon hengelo mij niet helpen en hebben ze via de telefoon gecommuniceerd dat de bestelling wordt geannuleerd. Ik vind het erg vreemd dat mediamarkt A naar B stuurt en ik nogsteeds mijn ps4 pro niet heb. Op het moment moet ik wachten op mijn geld en een nieuwe cadeaukaart. Als ik zo de reviews lees kan het gigantisch lang duren voordat ik mijn geld terug heb.

Ik heb nooit geen problemen met mediamarkt gehad. Maar ik ben op deze manier wel van plan om hogerop te stappen.

Ik wil graag mijn playstation 4 pro ophalen in HENGELO of ZWOLLE.