Klacht Media Markt: Polar Loop 2 functioneert niet meer

Klachtnummer
# 174537
Gebruiker
Roxanne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 11 november 2015 een Polar Loop 2 aangeschaft.
Deze vertoont de afgelopen weken gebreken bij het synchroniseren naar telefoon, computer en hartslagband (eveneens van Polar). Ook vallen er 'gaten' in de registratie van gegevens.
Klantenservice Media Markt te Rotterdam Zuid;
De dame achter de balie gaf mij de gelegenheid de gebreken uit een te zetten. Ik heb de dame verzocht het apparaat om te ruilen voor een ander, duurder model. De dame gaf aan hier niets in te kunnen betekenen. Ik heb haar vriendelijk verzocht uit coulance hiervan af te zien, omdat de procedure voorschrijft dat ik het apparaat ten hoogstens 4 weken kwijt ben, waar bij komt dat een gerepareerd model niet meer aan de technische eisen voldoet
De dame gaf aan dat het product daarentegen wél ter plekke omgeruild kon worden, als het product op voorraad zou zijn geweest in de winkel. Vreemd, in mijn ogen zou dat hetzelfde zijn geweest als ik er een ander model voor had uitgezocht.

Gewenste oplossing

Mijn vertrouwen in het product van Polar is dusdanig beschadigd, waardoor ik graag over wil stappen naar een ander merk en model. Reparatie behoort mijn inziens niet tot de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Ook het omruilen voor een nieuw exemplaar zie ik niet zitten. Graag zou ik zien dat mijn reparatie gecrediteerd wordt en mijn aankoop gerestitueerd wordt, dan wel omgeruild wordt (uiteraard tegen bijbetaling) voor de Fitbit Charge HR Zwart - Maat Small.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Roxanne Rokers

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw product niet naar behoren werkt. Zoals telefonisch besproken is Media Markt de gehele economische levensduur verantwoordelijk voor de deugdelijkheid van uw product. Indien uw product gebreken vertoond zal Media Markt er alles aan doen om deze te verhelpen. Momenteel is uw product dan ook verstuurd naar het geautoriseerde service centrum voor onderzoek. Zodra er meer bekend is over het defect en het verhelpen hiervan zult u geïnformeerd worden.

    Mocht u verdere vragen hebben vernemen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen