Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Polar Loop 2 functioneert niet meer
Details
Klacht
Op 11 november 2015 een Polar Loop 2 aangeschaft.Deze vertoont de afgelopen weken gebreken bij het synchroniseren naar telefoon, computer en hartslagband (eveneens van Polar). Ook vallen er 'gaten' in de registratie van gegevens.
Klantenservice Media Markt te Rotterdam Zuid;
De dame achter de balie gaf mij de gelegenheid de gebreken uit een te zetten. Ik heb de dame verzocht het apparaat om te ruilen voor een ander, duurder model. De dame gaf aan hier niets in te kunnen betekenen. Ik heb haar vriendelijk verzocht uit coulance hiervan af te zien, omdat de procedure voorschrijft dat ik het apparaat ten hoogstens 4 weken kwijt ben, waar bij komt dat een gerepareerd model niet meer aan de technische eisen voldoet
De dame gaf aan dat het product daarentegen wél ter plekke omgeruild kon worden, als het product op voorraad zou zijn geweest in de winkel. Vreemd, in mijn ogen zou dat hetzelfde zijn geweest als ik er een ander model voor had uitgezocht.
Gewenste oplossing
Mijn vertrouwen in het product van Polar is dusdanig beschadigd, waardoor ik graag over wil stappen naar een ander merk en model. Reparatie behoort mijn inziens niet tot de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Ook het omruilen voor een nieuw exemplaar zie ik niet zitten. Graag zou ik zien dat mijn reparatie gecrediteerd wordt en mijn aankoop gerestitueerd wordt, dan wel omgeruild wordt (uiteraard tegen bijbetaling) voor de Fitbit Charge HR Zwart - Maat Small.Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Roxanne Rokers
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.