Opgelost door Media Markt: Powerservice is misleiding als je deze apart afsluit op de webshop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110184
Gebruiker
jdr
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Als je Powerservice bezorgservice afsluit dan spreekt de site van:
_ afvoeren verpakkingsmateriaal ; - korte uitleg hoe wasmachine werkt ; oude wasmachine wordt afgevoerd.
daadwerkelijk: geen afvoer verpakkingsmateriaal ivm het misschien nog terugsturen (dit moet in originele verpakking ) ; de uitleg is: lees de boekjes maar even door; oude wasmachine zou water in zitten. Nadat deze uit elkaar is gehaald bleek dit niet het geval, maar ja, het klagen begon al toen de nieuwe machine naar de 2e verdieping moest. Je begrijpt danwel dat de oude ook dan niet naar beneden wordt gehaald.
Bij telefonische navraag : ja meneer... Wij halen hem nu niet mee op.. Ik moet de voorwaarden maar nakijken. Heb ik gedaan maar deze zogenaamde info van regels is niet te vinden??

De oplossing

Zo wie zo het bedrag van €15,00 bezorgservice terugstorten, duidelijk aangeven waar de voorwaarden staan. De oude machine deed het nog en het water is afgepompt en daarna heb ik alles ontkoppeld en klaar gezet met de snoeren en slangen bij elkaar gebonden en uit de lek bak gehaald.Helaas was dit onvoldoende om de machine toch mee te nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    jdr
    Datum
    2 maal nagevraagd bij Service via telefoon en via de mail en is mij verteld dat ik zelf de machine maar moet afvoeren. Vandaag gebeld door Mediamarkt dat inderdaad de Powerservice niet goed uitgevoerd is ,en zij gaven aan de oude machine alsnog op te willen halen. Helaas hebben ze mijzelf niet gebeld of gemaild.
    Maar ik ga ervanuit dat nu dan toch de 15 euro terugkrijg gestort welke ik betaald heb. Immers de oude machine kan ik geen week laten staan en heb laten afvoeren.
  2. Auteur
    jdr
    Datum
    Jammer :deze reactie is te kort om de mail van Mediamarkt weer te geven. CONCREET geen geld terug bij geen service verleend.
    Zij spreken over "drempel levering"terwijl ik Powerserve EXTRA had. Jammer ,maar zij zien dit gewoon niet????
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer de Ronde,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat de full service niet naar behoren is uitgevoerd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    Wij zouden graag contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing.
    Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.Wij zien uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Media Markt Online
    Kimberly Tacq
  4. Auteur
    jdr
    Datum
    Mijn melding is al bij jullie bekend. Heb al veel email verstuurd onder incident 150518 -006378 Daarin heb ik ook verzocht om maar per mail te reageren om het "nietes en welles"te voorkomen
  5. Auteur
    jdr
    Datum
    Gelukkig een email gekregen dat de 15 euro teruggestort zou gaan worden ivm het niet uitvoeren van de Powerservice Extra.
  6. Auteur
    jdr
    Datum
    Na vele pogingen via de mail en telefoon en nadat ik ,conform advies van mijn rechtbsijstandverzekering, de ingebreke stelling onderbouwd heb ingediend, is toch besloten om de 15 euro dan maar terug te betalen. Het ging mij niet om de 15 euro maar om het principe.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jdr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen