Klacht Media Markt: Pre-order NOG STEEDS niet geleverd

Ummie

Ik heb op 07-08 een pre-order geplaatst die vrijdag 21-08 direct thuisbezorgd zou worden. Vrijdagmorgen logde ik in op mijn MM account en zag nog steeds het volgende staan 'Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.'

Ik heb daarna gebeld naar uw klantenservice, Na ruim 20min aan de lijn te hebben gehangen kon ik een medewerker spreken. Ik gaf aan dat mijn pre-order die al op 07-08 besteld was helemaal niet verzonden is. Dat is niet conform afspraak! Ipv te achterhalen was de oorzaak is ging uw medewerker kijken wat de voorraad was vd gsm en cover! Hallo dat zie ik ook staan als ik het artikel op zoek!
ik gaf nogmaals aan, ik heb een PRE-ORDER geplaatst dit is een bestelling los van de online voorraad, maar helaas geen bevredigend resultaat! Ik kreeg alleen de tip om te wachten want vervoerder was ook niet bekend?!?

Rond de middag heb ik via social media (Facebook en Twitter) een bericht geschreven. Ik kreeg gelijk een bericht dat ik via PB geholpen kon worden. Ik heb daarop een PB gestuurd, via twitter en FB. We zijn al 1 dag verder, ik heb noch een reactie noch mijn bestelling ontvangen!

Ik heb €1.344,- betaald om middels een PRE-ORDER een exclusieve product als eersten van Nederland te mogen ontvangen, helaas heeft u zich NIET aan de belofte gehouden dat dit op de leverdatum van 21-08 direct thuisbezorgd zou worden!

Het is inmiddels dinsdag 25-08-2020 en mijn bestelling is noch verzonden noch geleverd!

We zullen NOOIT maar ook NOOIT meer een pre-order plaatsen en laat staan een product kopen bij de mediamarkt. Voortaan wordt het Coolblue en andere concurrenten, ook al kost mij dit veel meer dan bij de mediamarkt!
Als ik mijn Note 20 ultra NIET op tijd krijg en daarmee de Galaxy Buds actie misloop zal ik mijn rechtsbijstand inschakelen en mijn schade (ruim €169,99) bij u verhalen!

1) levering van mijn toestel
2) schadevergoeding telefoongesprek
3) nazorg/verlichting van mijn verloren vrijdag, omdat ik op advies vd Media Markt servicedesk moest wachten op mijn pakket.

Bijlagen

Ook een klacht indienen over Media Markt?