Klacht Media Markt: Prijs garantie voorwaarde komt niet overeen!

Klachtnummer
# 84663
Gebruiker
Sany
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op Otto.nl een goedkope tv gezien die Mediamarkt aanbied. De voorwaarde verteld dat als je een produkt goedkoper ziet , de prijs meteen word aangepast. Nadat ik gebeld heb met de webshop stuurde ze mij meteen door naar de vestiging. Deze meneer vetelde mij dat ze de prijs niet aanpassen omdat die tv s die Otto. nl aanbied uit het Oostblok komen en niet kunnen werken op het Ziggo netwerk??! Ook vond hij Otto.nl geen goede webwinkel vandaar dat Mediamarkt in de prijs niet mee gaat?! Een prijsverschil van 114 euro is enorm en voel mij dus misleid met de voorwaarde die Mediamarkt verteld. Wie is nu gek??

De oplossing

Aanpassen prijs of andere duidelijke voorwaarden op de site.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sandy,Bedankt voor het melden van uw klacht.Graag wil ik van u weten bij welke vestiging (plaatsnaam) u heeft bezocht en deze informatie heeft verkregen. Wellicht heeft u ook de naam van de verkoper zodat wij uw klacht intern kunnen overleggen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Sany
    Datum
    Fijn dat u reageert! De vestiging plaats is Hengelo en de naam heb ik helaas niet opgeschreven. Ik heb met de klantenservice gebeld en dat was op 18 november j.l. In de ochtend.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sandy, Bedankt voor uw reactie.Uw klacht heb ik voorgelegd bij Media Markt Hengelo met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Hengelo uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sandy, Media Markt Hengelo geeft aan u een aantal keer te hebben gebeld maar u helaas niet kunnen bereiken.Vriendelijk verzoek ik u uw telefoonnummer te controleren en deze, wanneer nodig, aan te passen. Indien uw telefoonnummer toch correct blijkt te zijn verzoek ik u aan te geven op welke dagen en tijden u telefonisch bereikbaar bent zodat Media Markt Hengelo u kan bereiken.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen