Klacht Media Markt: Prijsopdrijving door de media markt maastricht

Klachtnummer
# 290809
Gebruiker
I.A maastricht
Datum
16 reacties

Details

De klacht

Prijs opdrijving

De oplossing

Geachte,

Ik wilde een telefoon kopen bij de media markt. Maar de laatste week is de prijs van die telefoon meer dan 100 euro gestegen. Dit heeft uiteraad te maken dat de 21 procent eraf word "gehaald"van de prijs.

Dit is uiteraad vaker door mensen opgevallen. Ik hoop dat jullie er iets mee doen. En dat de media markt met dit soort dingen stopt. Dit is gewoon oplichterij.

Mvg,

Ismet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

16 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

    De prijzen van elektronicaproducten gaan dagelijks omlaag en omhoog. MediaMarkt checkt dagelijks haar prijzen met die van de grootste concurrenten en kiest altijd de laagste dagprijs.

    Door de prijswijzigingen in de markt kan het gebeuren dat de prijs van een product omhoog en omlaag gaat. Het is dus zeker niet zo dat wij expres de prijzen verhogen voordat de BTW-actie begint. Door de MediaMarkt Prijsbelofte weet je dat je altijd de beste prijs betaalt, zowel voor-, tijdens als na de BTW weg ermee actie. Meer informatie over de Prijsbelofte kun je vinden op onze website.

    Mocht je tijdens BTW Weg Ermee op dezelfde dag toch nog bij één van de onze grootste concurrenten een lagere prijs vinden na BTW-actie voordeel, dan krijg je het verschil gewoon terug. En daar heb je niet één, maar 14 dagen de tijd voor.

    Graag vernemen wij welke telefoon u wilde te bestellen, zodat wij uw klacht aan MediaMarkt Maastricht voor kunnen leggen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Enige tijd geleden hebben wij uw gevraagd aan te geven welke telefoon u wenste te bestellen, zodat wij u klacht voor kunnen leggen aan de vestiging.

    Tot op heden hebben wij geen reactie van u ontvangen.

    Indien u wenst dat wij uw klacht alsnog in behandeling nemen ontvangen wij graag de bovenstaande gegevens. Mocht u deze gegevens niet binnen 10 dagen aanleveren gaan wij er vanuit dat uw klacht is opgelost en zal deze automatisch afgesloten worden.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer.
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    I.A maastricht
    Datum
    Hallo N. Meijer,

    Mijn klacht is nog niet opgelost ik heb het ook aangegeven aan de betreffende vestiging.(ik heb als eerst de vestiging gebeld in maastricht waar ik mijn samsung s 8 wilde kopen maar die poeierden mij af) dus ik weet niet wat u nog voor mij mij kan doen. Op de site van tele 2 kun je het voor een aanzienlijk lager bedrag kopen. Dus dat heb ik ook gedaan. Ik ga nooit meer bij media markt iets kopen. En velen die ik ken zijn de media markt ook ontertussen zat. Jullie waren onlangs nog op de televisie programma rader. In de kranten heb ik jullie ook gezien van de telegraaf tot en met AD. Ik ben niet de enige met die klacht. Dit doen jullie al een aantal jaren zover ik mij kan herinneren. Want elk jaar opnieuw halen jullie het nieuws.

    Ik hoop dat jullie stoppen met dit soort bizarre acties. Vind het vreemd dat jullie nog geopend zijn? Maar hoe dan ook veel succes met alles!

    Mvg,

    Ismet
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas zonder succes.

    Wij willen u klacht inhoudelijk met u bespreken en zouden door nogmaals telefonisch contact met u opnemen. Graag ontvangen wij daarom een tijdstip waarop u telefonisch bereikbaar bent.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

  5. Auteur
    I.A maastricht
    Datum
    Geachte,

    Er ging inderdaad iets mis toen u mij vandaag belde. Morgen ben ik om 12:00 uur beschikbaar.

    Mvg,

    Ismet
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben na het ontvangst van uw bericht meerdere keren geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

    Graag vernemen wij daarom wanneer u telefonisch te bereiken bent, zodat wij uw klacht inhoudelijk kunnen bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  7. Auteur
    I.A maastricht
    Datum
    Hallo,

    Ik heb al een keer laten weten wanneer ik bereikbaar ben maar op een of ander manier bellen jullie mij niet op die tijdstip. Dus nogmaals morgen om 13:00 ben ik bereikbaar.

    Alvast bedankt.

    Mvg

    Ismet
  8. Auteur
    I.A maastricht
    Datum
    Hallo. Ik heb al een aantal keer laten weten wanneer jullie mij kunnen bereiken. Maar waarschijnlijk bellen jullei mij express later. Zodat je mij niet kunt contacteren.

    Mvg

    Ismet
  9. Auteur
    I.A maastricht
    Datum
    Elke keer laat ik jullie weten wanneer jullie mij kunnen bereiken. Maar toch weten jullie ieder keer 2 uur later te bellen. Morgen ben ik bereikbaar om 13:00 uur

    Mvg

    Ismet
  10. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben vandaag opnieuw geprobeerd u telefonisch te bereiken op het door u aangegeven tijdstip. Helaas is dit niet gelukt.

    Morgen rond 13.00 u zullen wij u nogmaals proberen telefonisch te benaderen. Indien u een ander tijdstip heeft wanneer wij contact met u op mogen nemen vernemen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

  11. Auteur
    I.A maastricht
    Datum
    Hallo,

    Vandaag heeft niemand mij gebeld! Dus aub niet liegen.

    U kunt mij morgen bellen om 13:00 uur!!
    En nu wel graag bellen!

    Mvg

    Ismet
  12. Auteur
    I.A maastricht
    Datum
    Hallo,

    Vandaag heeft niemand mij gebeld! Dus aub niet liegen.

    U kunt mij morgen bellen om 13:00 uur!!
    En nu wel graag bellen!

    Mvg

    Ismet
  13. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht inhoudelijk besproken.

    Aan de hand de door u verstrekte informatie zullen wij uw klacht voorleggen aan MediaMarkt Maastricht met het verzoek deze verder in behandeling te nemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  14. Auteur
    I.A maastricht
    Datum
    Geachte

    Ik heb tot heden geen terugkoppeling gekregen van de media markt in Maastricht. Jullie kunnen mij bereiken om 13:00 uur.

    Mvg

    Ismet
  15. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw bericht.

    Helaas waren wij vandaag niet in de gelegenheid om op het door u aangegeven tijdstip telefonisch contact met u op te nemen.

    Wij zullen u morgen rond 13.00 u telefonisch benaderen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  16. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Vorige week hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en is u een passende oplossing aangeboden.

    Graag vernemen wij van u of uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen