Opgelost door Media Markt: Prijsverschil

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177319
Gebruiker
Axel
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Aantal weken terug een headset gekocht, a 129,- euro.

Nu staat dezelfde headset te koop voor 98,-.

Van waar dit belachelijke verschil? Voel je zoals voorspelbaar nogal genaaid. Bijna 30% prijsverschil.

De oplossing

Prijsverschil geheel of gedeeltelijk terug voor het behouden van klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij verzoeken u vriendelijk aan te geven wanneer u bereikbaar bent, zodat wij u klacht inhoudelijk kunnen bespreken.

    Tevens vernemen wij graag van u in welke vestiging u het product heeft aangeschaft.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland B.V.

  2. Auteur
    Axel
    Datum
    Beste medewerker,

    Ik heb uw telefoontje net gemist. Ik ben normaal gesproken heel de dag bereikbaar.

    De headset heb ik aangeschaft in de vestiging Tilburg, Pietervredeplein. Ergens rond 4 werken geleden.

    Alvast bedankt,
  3. Auteur
    Axel
    Datum
    Kan ik anders zelf het nummer contacteren?
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Tilburg.

    Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze te bespreken.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Axel
    Datum
    Mijn klacht is op bijzonder goede wijze afgehandeld. Excellent.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Axel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen