Opgelost door Media Markt: Prijsverschil

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 197672
Gebruiker
Maikel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zondag (20-11-2016) heb ik samen met mijn dochter van 12 jaar Bij de Mediamarkt in Breda een telefoon(Huawei P8 lite) gekocht van haar gespaarde geld voor 175,-
Dezelfde avond krijgen we de nieuwe folder in de brievenbus en zagen we dezelfde telefoon voor 169,- in de folder staan. Omdat 6,- voor mijn dochter veel geld is ben ik op donderdag 24-11-2016 terug gegaan naar desbetreffende winkel.
Hier kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat ze dit verschil niet terug gaven omdat dit wettelijk niet verplicht is.
Op mijn reactie: als ik het product terug breng en vervolgens weer koop heb ik ook het verschil terug kreeg ik te horen dat als het product nog voorradig was dit inderdaad het geval was. De medewerkster bleef bij haar standpunt en ik ben tot mijn grote teleurstelling met alleen de aankoopnota weg gegaan.

De oplossing

Ik zou het gepast vinden als mijn dochter het prijsverschil van 6,- alsnog terug krijgt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw toestel de volgende dag goedkoper bleek te zijn. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Breda met het verzoek de klacht intern te bespreken. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Breda informeren wij u hierover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Maikel
    Datum
    Klacht is opgelost naar tevredenheid.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ook van Media Markt Breda hebben wij inmiddels vernomen dat er contact is geweest. U kunt langs komen met de bon en ontvangt dan het verschil in aankoopbedrag retour. Indien u tevreden bent over deze oplossing willen wij u verzoeken de klacht af te sluiten.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Maikel
    Datum
    Jammer dat het op deze manier opgelost moest worden. De kosten (benzine) zijn hoger dan het bedrag, maar het is in ieder geval netjes afgehandeld en het gaat om het principe.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maikel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen