Klacht Media Markt: Prijzen Mediamarkt roermond

Moniquevan loo

Hallo,
In korte tijd was het vandaag de tweede keer dat Mediamarkt Roermond te duur was.
Enkele weken geleden kocht ik er een hoesje voor de iPhone 6S (Otterbox Strada) voor 49 euro. Dezelfde hoes zag ik enkele dagen later bij Mediamarkt Heerlen voor 39 euro. 10 euro verschil op een telefoonhoesje... gekker moet het niet worden.
Vandaag was ik wederom bij Mediamarkt Roermond voor een stofzuiger (Miele Complete C3 Black Diamond EcoLine) . Deze kost in Roermond 219 en bij Bol.com 195 euro (en dit is niet de goedkoopste aanbieder, elders is hij online ook nog voor 185 euro te koop). De verkoper vertelde mij dat ik dan maar online moest bestellen.
Ik begrijp dat een 'stenen' winkel duurder is dan een online winkel maar 25 tot 35 euro vind ik toch wel fors. Daarnaast vond ik de manier hoe ik dit van de verkoper verteld kreeg niet echt zoals het hoort.

Helaas dus zonder aankoop naar huis en de laatste keer dat ik bij Mediamarkt roermond ben geweest! Ik ben toch niet gek!!

Gelijkwaardige prijzen en een service gerichte oplossing

Media Markt
    Geachte mevrouw van Loo,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik heb uw klacht voorgelegd bij de desbetreffende vestiging. Inmiddels heb ik vernomen dat u een oplossing is aangeboden. Ik zou graag van u vernemen of u tevreden bent met deze oplossing.

Ik hoor graag van u.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?