Klacht Media Markt: printer 2 x stuk binnen 4 maanden

jan

printer, 299euro binnen 2 maanden strepen in afbeeldingen en niet zelf op te lossen , garantiewerk. 2 maanden verder weer het zelfde euvel. Onbetrouwbaar product doe niet wat het moet doen en kan er mbt mijn zaak niet mee werken. Voorstel is n eebtegoedbon voor aanschaf andere printer ,echter afgewezen, pas actie na 3 reparaties. Of ik het nog eens wil proberen en krijg een pak fotopapier. met dit voorstel ben ik niet geholpen! Vriendelijk gesprek maar we komen niet verder. Er is nog contact geweest met Epson maar ook zij geven niet thuis Ik accepteer uiteindelijk de schade want ea kost me te veel tijd en energie en daarom laat ik de printer maar achter in de winkel, heb er namelijk niets aan. Na 15 jaar stopt mijn klant relatie met de mediamarkt,jammer.

tegoedbon mi voor beide partijen een acceptabel voorstel

jan
    Mediamarkt heeft het blijkbaar niet nog gevonden om te reageren. Zegt iets over het serviceniveau voor klanten,. Zegt iets over werknemers. Dus lezer, dit kan een ieder overkomen.ook u!

jan

Ook een klacht indienen over Media Markt?