Klacht Media Markt: Printer retourneren werkt niet op alle wifi.

Jeanine

Eergisteren 's avond rond 18 uur heb ik een printer bij de mediamarkt aangeschaft. Thuis uit de verpakking gehaald. Stekker in het stopcontact gedaan en aan gezet. Stond meteen dat de cartridges erin moesten, dus dit heb ik gedaan. Vervolgens vroeg die om o.a. uit te lijnen, dit ook gedaan. Daarna wou ik de wifi installeren, echter stond mijn SSID er niet tussen. Netjes software gedownload, maar verbinding maken kan niet want niet aangesloten op wifi (kon alleen gedraad). Ik heb deze printer gekocht om draadloos te printen. SSID handmatig invoeren etc werkte ook niet. Toen andere software van internet gebruikt en dat programma gaf aan dat de printer niet via 5GHz kan maar op 2.4 GHz moet. Ik ben mij bewust dat die instelling te veranderen is op de modem, echter wil ik mijn snelheid behouden op mijn laptop.

Vanmiddag bij de winkel geweest rond 11:15 en zij nemen dit product niet terug, want de cardriges zitten erin. 'Wij kunnen dit niet meer verkopen'. Toen ik aangaf dat ik dit product niet zo kan gebruiken was dat 'jammer dan' volgens de klantenbalie.

Dat je 2.4 GHz nodig hebt staat nergens op de doos. Staat gewoon alleen wifi op. En 5 gHZ is ook wifi. Kreeg als antwoord van de medewerker : Dat is geen argument, want staat op geen enkele doos. Ik vind dus dat het product niet werkt naar behoren en wil dit product gewoon retourneren.

Ik wil mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over Media Markt?