Opgelost door Media Markt: Printer terugbrengen Mediamarkt niet geaccepteerd!

Dutch COW

20 januari 2015 EPSON XP-225 printer gekocht bij Mediamarkt Apeldoorn na aanprijzen van de medewerker op de afdeling. Thuis uitgepakt en printer niet op de Wifi? USB kabel in de buurt gekocht en nog niks.
Uur of 20:309 zelfde avond weer terug gereden naar Mediamarkt vanuit Zutphen. Volgens medewerker werkt de printer wel en komt online via wifi. Maar printen niet een test pagina uit. Ik weer terug naar mn moeder in Zutphen. Een paar uur gevloek en gelezen kwam ik online en test pagina kwam eruit rollen. Maar een printje maken via laptop in word lukte niet! Ik naar huis naar Amsterdam. Na 10 dagen bij mn moeder weer printer doet niks. Ik de printer weer naar Mediamarkt. Uiteindelijk hebben ze daar het ook niet aan de praat gekregen en is de printer opgestuurd naar Printerland ergens!?
Gisteren bericht gehad je kan de printer halen volgens Epson werkt alles?! Thuis weer aangesloten test pagina kwam eruit, scan werkt en kopieer functie werkt maar weer geen printjes van computer!

Nu wil ik best een poginfactuurnummer g wagen om weer naar Apeldoorn te rijden met de printer maar mn moeder is het zat en wilt de printer niet meer hebben. En ze nemen de printer ook niet terug. Ik wil een andere printer heb alle papieren cartridges en kabels in de doos klaar liggen. Ben bang dat ze met weer terug sturen dat de printer werkt! Maar dan wordt ik gek! Ik wil de printer niet en vindt dat het mijn recht is om deze printer terug te geven en te ruilen voor een ander. Ik ga het ook via advocaat en consumentenbond uitzoeken. Dit kan niet en mag niet. Zogenaamd Klant is Koning geldt niet bij MediamarktPrinter

Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de printer niet naar behoren functioneert.Media Markt Apeldoorn heeft zojuist contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen. Er is afgesproken dat de printer aan huis wordt gecontroleerd.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Dutch COW
    We zijn er uitgekomen! Mediamarkt heeft een monteur gestuurd naar huis om de printer te installeren en kwam zelf ook op spoor dat de printer niet goed werkte en zelfs een defect had. Contact met Epson en Mediamarkt onderling en ik mocht de printer terugbrengen en kreeg het totale koopsom van de printer en cartridges terug.Allereerst wil ik de klachtenkompas & consumentenbond vervolgens mediamarkt Apeldoorn bedankten voor de afhandeling en service.MvgDutch Cow

Dutch COW

Ook een klacht indienen over Media Markt?