Opgelost door Media Markt: Problemen met Harmon Kardon BDS480

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58658
Gebruiker
P. van den Belt
Datum
10 reacties

Details

De klacht

6 februari 2014 een Harmon Kardon BDS480 Black 2.1 Home Cinema systeem gekocht
bij de Media Markt in Almere (14-2 geleverd). Er zijn 2 problemen gemeld:

BD speler geeft problemen met dual layer discs zowel CD, DVD als BD.
Speler hapert, rammelt en stopt soms met afspelen.

HDMI-ARC koppeling met Samsung UE46F7000 tv werkt niet goed, systeem loopt vast.

BDS280 drie maal ter reparatie aangeboden, klacht is niet opgelost (29-4-2014)

De oplossing

Graag geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van den Belt, Bedankt voor het melden van uw klacht. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Almere. Uw klacht wordt door Media Markt Almere in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Almere.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    P. van den Belt
    Datum
    aangezien het product 3x is aangeboden aan de service dienst van Media Markt Almere heb ik weinig vertrouwen in een goede afloop.
    ik wil graag een reactie van de bedrijfsleider die ik op 21 april een aangetekende brief heb gestuurd.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van den Belt, Van mijn collega bij Media Markt Almere heb ik vernomen dat zij u op 30 april jl per brief hebben geinformeerd dat u langs kunt komen en dat uw home cinema set wordt omgeruild voor een nieuw exemplaar. Het spijt me te horen dat u de brief niet heeft ontvangen. U ontvangt de brief vandaag nog per mail op uw mailadres. Graag hoor ik van u of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld zodra u langs bent geweest bij Media Markt Almere. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    P. van den Belt
    Datum
    Ik heb inderdaad geen brief, email of telefoontje ontvangen.
    Wel heb ik vandaag de Media Markt Almere gebeld en gevraagd waarom ik nog geen reactie heb ontvangen. Alle gegevens weer eens doorgegeven. Ik wacht af
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van den Belt, Wat vervelend om te horen dat u nog geen bericht heeft ontvangen. Zodra u bij Media Markt Almere bent geweest verneem ik graag van u of de klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    P. van den Belt
    Datum
    Heden 13-5 Media Markt Almere gebeld met de vraag waar de reactie blijft. Teruggebeld door service dienst met de mededeling apparaat (BDS480 BD speler) opnieuw aanbieden ter controle (de 4e keer dus).
    Vervolgens BDS480 speler getest met disc Avatar BD-3D en Simply Red DVD. Op beide schijfjes problemen met de dual layer,
    i.e. Avatar scene 18 en Simply Red tr. STARS.
    Deze schijfjes opnieuw getest in een Samsung BD-H6500 BD-3D speler en geen, herhaal geen problemen geconstateerd.
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van den Belt, Wat vervelend om te vernemen dat uw klacht nog niet naar tevredenheid is afgehandeld door Media Markt Almere. Zoals telefonisch afgesproken heb ik Media Markt Almere verzocht om vandaag nog telefonisch contact met u op te nemen om de klacht op te lossen. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  8. Auteur
    P. van den Belt
    Datum
    Geachte Mevrouw Zandhuis, bedankt voor de interventie. Echter geen telefoontje ontvangen van MM-Almere. Wil wel graag een schriftelijke reactie, want tot op heden weinig vertrouwen in mondelinge toezeggingen.
    Groet, Peter van den Belt
  9. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van den Belt, Van mijn collega van Media Markt Almere heb ik vernomen dat u gisteren langs bent geweest en dat u uw aankoopbedrag terug heeft ontvangen. Vervelend dat het zo lang heeft geduurd en dat de communicatie vanuit Media Markt Almere te wensen over heeft gelaten. Ik wil u daar onze welgemeende excuses voor aanbieden. Ik stel hierbij voor om de klacht af te sluiten. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  10. Auteur
    P. van den Belt
    Datum
    Geachte mevrouw Zandhuis,
    Alles nu naar tevredenheid afgehandeld, nogmaals dank voor de interventie.
    Met vriendelijke groet, P. van den Belt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. van den Belt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen