Klacht Media Markt: Product komt met krassen en vlekken,vervolgens ook met defecte poort

Denizg

Ik liep in de mediamarkt en ik vroeg om een laptop die ik zag staan alleen ze hadden nog 2 andere over van een andere variant, dus de medewerker loopt met mij mee en pakt de desbetreffende laptop en hij maakt hem zelf OPEN dat doe hij om te tonen hoe hij eruit zag, er zaten al een paar krassen op wat mij opviel en vieze vlekken. volgens mij was dit een showmodel want dat kan niet nieuw zijn, en 1 dag later thuis gaat de oplader er niet fatsoenlijk in en hij laadt dus niet meer op, dit voelt aan als een 2dehands product wat onzin is! Ik wil mijn geld (800 euro) terug!

Geld terug...

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren werkt. Om na te gaan wat er precies is gebeurd en wat wij voor u kunnen betekenen willen wij u vragen waar u de aankoop heeft gedaan. Ook vernemen wij graag een factuurnummer van u zodat we het probleem met de vestiging kunnen bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?