Opgelost door Media Markt: Product niet geleverd door Mediamarkt/slechte communicatie!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 288700
Gebruiker
RK95
Datum
2 reacties

Details

De klacht

28-12-2017 een wasdroger besteld bij de Mediamarkt. Tot op heden (na veel telefonisch contact en emails) nog steeds geen wasdroger mogen ontvangen. Inmiddels de bestelling geannuleerd en mijn geld (meer dan €500) teruggevraagd. Helaas ook dit schijnt niet te kunnen. Het commentaar van de Mediamarkt is dat het magazijn niet reageert op hun emails waar de bestelling blijft. Vervolgens is het doorgezet naar een "hogere" afdeling, maar daar schijnen ze het probleem ook niet op te kunnen lossen en geld terugstorten is kennelijk ook erg moeilijk. Verder krijgen we iedere keer te horen dat we teruggebeld zullen worden of dat er een email met antwoord verstuurd zal worden. Inmiddels zijn we nu een aantal weken verder en worden wij gedwongen om onze rechtsbijstand in te schakelen. Erg jammer en zeer klantonvriendelijk van de Mediamarkt.

De oplossing

Per omgaande ons geld retour!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw wasdroger tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie is inmiddels gebleken dat onze achterliggende afdeling contact heeft opgenomen met de vervoerder om uw wasdroger retour te sturen naar MediaMarkt. Zodra uw wij hierover een terugkoppeling ontvangen, nemen wij direct contact met u op.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Met deze e-mail willen wij u graag bevestigen dat uw aankoopbedrag aan u teruggestort wordt. Binnen drie werkdagen ontvangt u het aankoopbedrag retour. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde wijze als waarop u heeft betaald.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RK95
Datum
Uiteindelijke oplossing Geld retour ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
content