Klacht Media Markt: Product niet meer leverbaar, dag korting

Klachtnummer
# 269412
Gebruiker
geus23
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Zondag 30 juli begeeft onze wasmachine het. Met eengezin met drie kinderen is dit niet handig. Gelukkig heeft de mediamarkt een actie met 20% korting op alle Bosch machines. Wij kiezen er een met 1600 toeren en expliciet een machine die direct (levering volgende dag) leverbaar is. Op maandag neem ik contact op en de machine blijkt dus niet meer leverbaar....wel in de winkels bij mij in de buurt Alkmaar en Heerhugowaard. Maar daar kan de medewerker van de website helemaal niets mee. Ook kan de medewerker geen alternatief bieden die met korting en de volgende dag geleverd kan worden. Ik besluit de bestelling te annuleren en de machine in Heerhugowaard aan te schaffen. Ze zullen daar toch wel het bovenstaande verhaal begrijpen? De medewerker in Heerhugowaard geeft aan dat ik gelijk naar de winkel had moeten komen. Hij geeft korting maar bij lange na niet de 20%. Ook wordt de machine gebracht, maar niet uitgepakt en aangesloten zoals dit bij de actie wel het geval was. Ik besluit een klacht in te dienen via het contactformulier...immers de mediamarkt kan de belofte van levering niet waarmaken en hierdoor betaal ik uiteindelijk meer voor de machine dan 1 dag eerder.....dit voelt raar en zeer klantonvriendelijkheid. De ingediende klacht maakt het gevoel van ontevredenheid en niet serieus genomen worden alleen maar groter....de website verwijst naar de winkel en de winkel verwijst naar de website....

Gewenste oplossing

Klacht serieus in behandeling nemen en een tegemoetkoming in de misgelopen korting. Ook moet een klant niet de pingpong bal zijn tussen de webwinkel en de fysieke winkel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend om te vernemen dat uw wasmachine niet de volgende dag is geleverd. Wij hebben uw klacht besproken met MediaMarkt Heerhugowaard, zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht af te handelen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland


  2. Auteur
    geus23
    Datum

    Geachte mevrouw Saini,
    Zojuist heeft inderdaad mediamarkt Heerhugowaard contact met mij opgenomen. De klacht is wat mij betreft opgelost. Bedankt voor uw interventie.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen