Klacht Media Markt: Product retour en geld terug niet mogelijk omdat doos open is geweest.

Dominic90

Ik heb in de winkel (Rotterdam centrum) een elektrische step gekocht. Gebaseerd op de specificaties (tot 15km afstand, snelheid 25km/h etc.) de aankoop gedaan met in gedachten houdende dat deze waardes hoogstwaarschijnlijk niet gehaald zouden worden, echter zou 8-10 km (wat ik nodig heb) wel haalbaar moeten zijn. Ik haalde maar net aan de 4 km op 1 volle batterijlading en ik ben zelf ook niet zo zwaar dat dat een groot probleem zou moeten zijn. Nu heb ik de step teruggebracht en uitgelegd dat het product niet voldoet aan mijn eisen/ verwachtingen en dat ik mijn geld terug wil. In de winkel kon ik de step niet testen en vind ik het absurd dat ik het product (zonder beschadigingen) niet kan retourneren omdat de doos open is geweest. Ik kan moeilijk bepalen of de step aan mijn verwachtingen voldoet door naar de gesloten doos te staren. Nu is de step onderzocht en kan ik hem weer ophalen, maar ik wil de step niet ophalen, ik wil mijn geld terug.

Geld terug

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat niet tevreden bent over de door u aangeschafte product. Aangezien u de aankoop bij MediaMarkt Rotterdam Centrum heeft gekocht hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

M.Hoogendijk
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?