Klacht Media Markt: Product uittesten mag dus niet.

Barbie1911

Wasmachine en droger in 1 van Deawoo,

Ik heb vrijdag de wasmachine gekocht en een kleine was gedraaid blijkt de was muf te ruiken omdat he't niet goed gedroogd is.
Het droogprogramma duurt ook erg lang.
ik wens dus de was droog combinatie terug te doen blijkt dat als je hem gebruikt hebt deze niet retour mag.
Wel heel erg dat je hem dus niet kunt testen en je nu dus afgescheept word met een machine die niet na behoren werkt.
ik had graag een wasmachine en droger los gekocht online maar moet nu eerst maar even hoger op gaan uitzoeken waarom jullie deze machine niet terug nemen.
ik vind het heel erg dat heeft mij veel gekost.

Vr Gr B.ketelaars

Retour nemen zodat ik wel mijn gewenste wasmachine en droger kan uitzoeken.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen, uw klacht inhoudelijk besproken en u een passende oplossing aangeboden. Zojuist hebben wij u hierover per e-mail verder geïnformeerd.

Hopende u hiermee van dienst te zijn.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Barbie1911
    Geachte Mediamarkt,

Mijn klacht is heel serieus genomen en beter afgehandeld dan ik verwacht had.
    De eerste medewerkster aan de telefoon was wel even anders aan de telefoon maar het is keurig opgelost.
    ik ga ook met een gerust hart een nieuwe bestelling plaatsten bij de mediamarkt.

Met Vr Gr Barbara Ketelaars

Ook een klacht indienen over Media Markt?