Opgelost door Media Markt: Product wordt niet geleverd

Han

Op 14 augustus heeft mijn dochter een lenovo laptops besteld.
Tot op heden is de laptop nog steeds niet geleverd. Veel telefoontjes naar mediamarkt, duizend excuses, allemaal zeer vervelend, echter ze kunnen niet aangeven wanneer de laptop geleverd wordt. Twee keer heeft een medewerker aangegeven met een passende oplossing te komen, hier ook niets over weer gehoord.
Nemen wij zelf geen contact op met mediamarkt, dan horen wij niets.
Oftewel mijn dochter heeft nog steeds geen laptop, de school is begonne, ze is ten einde raad

Svp duidelijkheid op welke termijn en wel of niet geleverd kan gaan worden.
Kan er niet op kort termijn geleverd worden, een alternatief, rekening houdend dat de laptop al meer dan een maand geleden besteld is en dat wij elke keer het initiatief van het contact moeten nemen.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging u de laptop heeft besteld.

Ik verneem graag van u.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Han
    De laptop wouden wij eerst kopen in de vestiging Hengelo, deze verwees ons door naar de webshop, omdat ze het in Hengelo niet meer op voorraad hadden en de webshop zou het sneller leveren. Dus bij de webshop besteld, met alle gevolgen van dien......

Als ik contact opneem met de vestiging Hengelo geven ze aan dat ze niets kunnen doen, omdat het niet bij hypen is besteld.

We hebben het gevoel dat we van ket kastje naar de muur worden gezonden. Al zes weken lang.
    Han
    Sorry voor de type fouten.
    Han
    Tot volle tevredenheid is de klacht snel afgehandeld.
    Wel blijft 1 ding overeind, waarom heeft het zo lang moeten duren, en waarom heeft het zoveel telefoontjes gekost.

Han

Ook een klacht indienen over Media Markt?