Klacht Media Markt: Producten na 20 dagen nog niet ontvangen

# 361952
Lazekrem

Op 1 april bestelling gedaan via de onlineshop van MediaMarkt. Vandaag 20 april nog steeds niets binnen. Betaling via Santander goedgekeurd na een week. In het begin geeft MediaMarkt aan dat er een storing bij Santander is, nadat ik contact opneem met Santander (storing is allang opgelost) zeggen ze uiteindelijk dat er een storing is in hun eigen IT afdeling. Een medewerker geeft aan dat een product niet leverbaar is, maar dat het ook door een storing kan komen. Volgens MediaMarkt kan het nog een week duren!! Uiteindelijk moet ik dus een maand wachten. Vandaag besteld, morgen in huis?? Volgens mij vandaag besteld, maand later in huis!!

Zo snel mogelijke levering

Bijlagen

Lazekrem
Het is nu al 25 dagen verder, maar nog steeds wordt er gezegd dat het een storing is en ook dat een aantal producten zijn uitverkocht. Dus zodra storing voorbij is moet ik nog is gaan wachten tot ze het weer op voorraad hebben. Ongelooflijk dit !! En ze komen niet met een oplossing, enige wat er gezegd wordt is wachten, wachten, wachten!!

Ook een klacht indienen over Media Markt?