Opgelost door Media Markt: Produkt vertoont gebreken zonder dat consument hier deel aan heeft

content Opgelost
Cornee Delhez

Op 12/6/2017 gekochte Samsung Tv type UE49MU7000LXXN vertoont na aantal dagen strepen vanuit linker bovenhoek, op tv extern niets te zien waardoor dit veroorzaakt wordt. Naarmate tv langer gebruikt wordt wordt het probleem erger. Op 3/7/2017 kontakt opgenomen met Media Markt en door verwezen naar Samsung servicedienst, conclusie op afstand; drukschade en eigen schuld? Met Tv terug naar mediamarkt en opgestuurd voor onderzoek, wederom makkelijk uitkomst; drukschade dus eigen schuld? Tv is met zorg uitgepakt en geplaatst dus wij hebben geen drukschade gemaakt. Standaard procedure voor reparatiekosten mediamarkt nu ontvangen voor Tv van 1333.00 euro van nog geen 14 dagen oud.
Reparatie kosten 673,10 euro voor eigen rekening dus hor bedoel je goede service Media Markt.

Levering nieuwe Tv.
Heeft ietwat moeite gekost in het begin maar Mediamarkt heeft uiteindelijk gewoon zoals het hoort nieuwe Tv geleverd en gemaakte onkosten vergoed.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie zo snel defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met MediaMarkt Leeuwarden. Wij hebben van MediaMarkt Leeuwarden vernomen dat er inmiddels contact is geweest en dat er een passende oplossing is aangeboden.

Graag vernemen wij van u of u tevreden bent over de geboden oplossing.

Cornee Delhez
    MediaMarkt Leeuwarden heeft inmiddels een nieuwe Tv aangeboden als vervanging voor het defecte exemplaar. Momenteel zelf niet in Nederland dus nog niet in mogelijkheid om deze af te halen bij de Mediamarkt. Mbt tot defecte Tv dus uiteindelijk ook nog 2 maal onkosten voor vervoer van Tv van Terschelling naar Leeuwarden ( inleveren defecte toestel ) en nogmaals binnenkort om nieuw toestel weer op te halen. Bij inleveren van defecte toestel al gemeld dat deze onkosten voor rekening van MediaMarkt komen.
    Mvg,
    C.Delhez
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het fijn te vernemen dat er inmiddels een vervangende televisie aangeboden is welke u af kunt halen bij MediaMarkt Leeuwarden. Wij gaan er vanuit dat de klacht hiermee op een passende manier is afgehandeld en dat u tevreden bent over de geboden oplossing.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?