Opgelost door Media Markt: PS4 black friday voor 5/12 nog steeds niet geleverd!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 283951
Gebruiker
Y.A.V. Bogaerts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Black friday actie PS4 incl extra controller en FIFA 18. Nadat deze uitverkocht bleek te zijn en ik wel had betaald de mogelijkheid aangeboden gekregen om deze alsnog te krijgen maar dan met goedkoper spel. Spullen nog steeds niet geleverd....was voor 5 december. Nog steeds geen reactie op de mail wanneer het geleverd wordt. Deze mail heb ik 2 dagen geleden verstuurd. Ècht slecht!

De oplossing

Geen dingen beloven die je niet waar kunt maken! Héél graag deze week nog leveren aangezien het niet makkelijk is voor de sint om dit uit te leggen aan de kinderen...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat de Playstation 4 + extra controller en Fifa 18 niet geleverd kon worden. Deze aanbieding was erg populair en was helaas nog te bestellen op onze website terwijl er geen voorraad meer was. Om u toch tegemoet te komen in deze situatie is er een alternatief aangeboden waar u akkoord mee bent gegaan. Tot onze grote spijt is deze door leveringsproblemen veel later dan gepland bij onze klanten geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat uw bestelling vandaag is geleverd bij u.

    Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Y.A.V. Bogaerts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen