Opgelost door Media Markt: PS4 black friday voor 5/12 nog steeds niet geleverd!

content Opgelost
Y.A.V. Bogaerts

Black friday actie PS4 incl extra controller en FIFA 18. Nadat deze uitverkocht bleek te zijn en ik wel had betaald de mogelijkheid aangeboden gekregen om deze alsnog te krijgen maar dan met goedkoper spel. Spullen nog steeds niet geleverd....was voor 5 december. Nog steeds geen reactie op de mail wanneer het geleverd wordt. Deze mail heb ik 2 dagen geleden verstuurd. Ècht slecht!

Geen dingen beloven die je niet waar kunt maken! Héél graag deze week nog leveren aangezien het niet makkelijk is voor de sint om dit uit te leggen aan de kinderen...

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat de Playstation 4 + extra controller en Fifa 18 niet geleverd kon worden. Deze aanbieding was erg populair en was helaas nog te bestellen op onze website terwijl er geen voorraad meer was. Om u toch tegemoet te komen in deze situatie is er een alternatief aangeboden waar u akkoord mee bent gegaan. Tot onze grote spijt is deze door leveringsproblemen veel later dan gepland bij onze klanten geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat uw bestelling vandaag is geleverd bij u.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Y.A.V. Bogaerts

Ook een klacht indienen over Media Markt?