Opgelost door Media Markt: PS4 defect binnen 24 uur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149217
Gebruiker
Mike
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 05-01 een PS4 gekocht deze werd op 07-01 thuis afgeleverd. Zoon blij om op zijn gespaarde PS4 te spelen. Op 08-01 stopt de PS4 er ineens mee en is ook joey meer aan te krijgen. Gelijk naar de Mediamarkt Ekkersrijt te Eindhoven gegaan. Alles meegenomen in hoop het gewoon om te kunnen ruilen aangezien het geen pakje boter is wat je koopt. Maar daar het verhaal uitgelegd en het enige wat ze konden betekenen was een reparatie. Een item wat zo snel kapot gaat daarvan vind ik gewoon dat dat omgeruild moet kunnen worden. Maar het ergste vond ik nog om thuis te komen en mijn kind te moeten teleurstellen.

De oplossing

Aangezien hij binnen zo'n korte tijd defect is gegaan zou ik het reëel vinden dat deze vervangen wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Ommen,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Graag zou ik van u vernemen wat het ordernummer is van uw bestelling. Zodra ik deze van u ontvang kan ik uw klacht inhoudelijk bekijken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Mike
    Datum
    Goedemiddag,

    bedankt voor de snelle reactie. het ordernummer waar het om gaat is N514-13391203-0.
    Ik hoop dat dit voldoende is,
    ik zie uw antwoord graag tegemoet,

    Met vriendelijke groet Mike
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Ommen,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    U kunt met de aankoopbon en de rest van de inhoud van uw bestelling (alle bijbehorende accessoires). naar de Media Markt Eindhoven Ekkersrijt. Hier zal een nieuwe PlayStation 4 voor u klaarliggen. Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Mike
    Datum
    Bedankt voor de wijze jullie dit hebben opgepakt.
    Snel gereageerd en opgelost, ik ben eind van de middag langs geweest om hem op te halen. Alles stond al netjes klaar om iemand weer helemaal gelukkig te maken. Jammer dat het niet direct bij de eerste melding in de winkel kon. Maar met deze oplossing ben ik ook tevreden, bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mike
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?