Opgelost door Media Markt: PS4 niet op voorraad

Beste,
Vandaag (Vrijdag 1 juni 2018) heb ik de Mediamarkt Bijlmer Arena bezocht. Ik had een advertentie meegenomen waarbij een PlayStation 4 (1 TB) met 2 controllers werd aangeboden voor €299,00. De verkopers in de winkel beweerde dat dit uitverkocht was en kon ons geen compensatie (bijvoorbeeld een PS4 en een aparte controller meegeven voor dezelfde prijs) bieden. Ook beweerde hij dat de winkel eerder maar 30 van de PlayStations op voorraad had en deze de eerste dag al waren uitverkocht. Hij stuurde ons door naar de klantenservice (welke zich buiten de winkel bevind in een naastgelegen pand). Hier hebben wij een half uur gewacht voordat wij werden geholpen. Echter beweerde de klantenservice medewerker dat de leidinggevende verkoper in de winkel de prijzen kon aanpassen en wilde ons weer terug sturen. We waren dus van het kastje naar de muur gestuurd. Gelukkig was de vrouw van de klantenservice bereid om de leidinggevende te bellen. Maar hier kregen we een vrij kort en bot antwoord op: "wij kunnen niks voor u doen". Ik vind dit een hele vervelende en klantonvriendelijke situatie. In de Mediamarkt advertentie stond ook niet dat het artikel onder voorbehoud verkocht werd. Dit is dan ook de rede dat ik niet eerder heb besteld.

Een PS4 van 1TB met 2 controllers voor €299,- euro krijgen

Bijlagen

J.Sadhoe
    Tot op heden nog steeds geen reactie gehad van de Mediamarkt. Ik zie wel dat ze dezelfde PS4 nu voor €348 aanbieden... Wat nou marketing?
    J.Sadhoe
    Nog steeds geen reactie van de Mediamarkt
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat niet tevreden bent over de wijze waarop u in onze vestiging geholpen bent. Wij uw klacht aan MediaMarkt Amsterdam Arena voorgelegd en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
    J.Sadhoe
    Klacht is naar tevredenheid opgelost!

Ik werd een paar dagen geleden gebeld door Megan van de Mediamarkt Amsterdam Bijlmer Arena. Wij mochten van haar de PS4 voor dezelfde prijs ophalen, plus een gratis spel ter compensatie! De jarige (voor wie deze PS4 was) is hier erg blij mee.

Bedankt Mediamarkt, Megan en collega's!

Groet,

Jay
    Een tevreden klant

J.Sadhoe
Een paar dagen geleden zijn wij gebeld door Megan, van Mediamarkt Bijlmer Arena. Wij mochten de PS4 voor dezelfde prijs, plus een gratis spel uitkiezen ter compensatie. De jarige job (voor wie deze PS4 was) is hier erg blij mee. Bedankt Mediamarkt, Megan en collega's! Groet, Jay Een tevreden klant

Ook een klacht indienen over Media Markt?