Opgelost door Media Markt: PS4 op voorraad bij Media markt, maar toch gecancelled door media markt

angry Opgelost
Leuken

Ik heb een bestelling gedaan en reeds betaald, mijn bestelling is ook bevestigd en ten tijde van bestellen was het product ook op voorraad, Dit staat ook in de bevestiging.
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot jouw bestelling.

Art.nr. Levering Beschrijving
1529953 (Op voorraad) SONY PlayStation 4 (Slim) 1 TB + extra controller + FIFA 18

Nu stuurt Media Markt eerst een mail dat het product er niet meer is en daarna een bericht dat "ik" een verzoek gedaan heb om de bestelling te annuleren? Wat dus niet het geval is.

Ik wil dat het product alsnog geleverd gaat worden of een vervangend product aangeboden wordt voor dezelfde prijs.

Leuken
    Gebeld met media markt, er was een storing in hun systeem, misschien komt er alsnog een voorstel, dit ligt nu bij mm Eindhoven, mm webshop heeft een verzoek naar hun gestuurd voor een vervangende Playstation, maar tot nu toe geen reactie.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling is geannuleerd door MediaMarkt Eindhoven Centrum. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Eindhoven Centrum en hen verzocht om uw klacht op te pakken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Media Markt,

Na vele contacten 1,5 week met verwijzingen van webshop naar de MM eindhoven, eindelijk een vervangend produkt geleverd gekregen, het was wel iets minder dan het aangeboden produkt, nl. 500Gb ipv 1 Tb.
    Maar toch opgelost, ik vind het alleen heel jammer dat dit niet op een snelle en minder stressvolle manier opgelost kon worden.

Grt,
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat de Playstation 4 + extra controller en Fifa 18 niet geleverd kon worden. Deze aanbieding was erg populair en was helaas nog te bestellen op onze website terwijl er geen voorraad meer was. Hiervoor onze welgemeende excuses. Om u toch tegemoet te komen in deze situatie is u een alternatief aangeboden via MediaMarkt Eindhoven waar u akkoord mee bent gegaan. Wij waarderen het ten zeerste als een klant zijn ervaringen deelt ter verbetering van onze service. Wij hopen dat wij in de toekomst onze klanten op een snellere manier en minder stressvol van dienst kunnen zijn.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Leuken
Een vervangende PS4 met 500Gb ipv 1 Tb. met dezelfde spel en controller. Een harde schijf voor de extra 500Gb heb ik erbij moeten kopen. Van MM eindhoven naar MM webshop naar MM eindhoven naar MM webshop naar MMeindhoven naar MM webshop naar MM eindhoven enz. pfffff en lange wachttijden op mail en lange wachttijden op telefoonlijn, heeft me alles bij elkaar veel ellende bezorgt en zal volgende keer wel drie keer nadenken voor ik iets bij media markt koop. Niet te vergeten wat de kids hiervoor te verduren hebben gehad, misschien een wijze les voor hun? allemaal jammer want het kon achteraf veel makkelijker opgelost worden.

Ook een klacht indienen over Media Markt?