Opgelost door Media Markt: Reclame misleiding en klant onvriendelijk bedrijf

Anonymous

Na vorige week vrijdag 3 uren in de winkel te hebben gestaan met foutieve informatie van de verkoper daar. Online voor 22:00 een laptop besteld. Daar zat een gratis printer bij. Melding dat het de volgende dag geleverd zou worden.
Belangrijk detail, want heb de laptop zakelijk nodig.
Volgende dag helaas niets. Gebeld en kreeg daar de mededeling dat de gratis printer niet op voorraad is. Dat maakt mij niet uit. Ik ging voor de laptop. Iets dat gratis is, zou je ook kunnen nasturen of zelfs kunnen laten ophalen in de winkel.
Waar ik inmiddels achter ben is dat er totaal géén communicatie is tussen winkel en online. Wat een hoop ellende zou kunnen voorkomen. Maar goed 1+1=2 lijkt me nog beter. Als je reclame hebt met een laptop incl. gratis printer. Moet je voldoende op voorraad hebben. En niet 10 in de winkel en in je magazijn niks.
Maar om bij mijn punt te blijven; mijn laptop kan niet geleverd worden omdat de printer er niet is.
Maandag /dinsdag krijg ik ineens te horen; dat mijn laptop niet te leveren is, omdat die niet op voorraad is.
Dinsdag had een dame van een filiaal van Media Markt tevergeefs geprobeerd alles te bespoedigen voor mij. Maar ook zij is afgewimpeld.
Nu is het bijna een week later en nog steeds krijg ik maar te horen, dat er gewacht moet worden op de printer. Uhm de printer is 43 Euro en de laptop 650 Euro. Lijkt mij geen fatsoenlijke gang van zaken.
Er wordt totaal geen oplossing gezocht of alternatief. Een cadeaubon of korting op een excell/ word pakket is uitgesloten. Gezien mijn klacht niet in behandeling genomen wordt op klacht.nl door Media markt. Nogmaals deze melding via de consumentenbond.
Zo ga je toch niet met je klanten om.

Wat ik constant aangaf; ik wil mijn laptop NU. Printer kan later geleverd worden / of middels schrijven op laten halen in een dichtstbijzijnde filiaal. En een korting- of cadeau kaart i.v.m. het feit dat het te zot voor woorden is dat het zo ver heeft moeten komen.

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Melissa Veldhuis
    MediaMarkt Nederland
    Anonymous
    Ben benieuwd, want tot nu toe heeft alleen 1 persoon van filiaal Doetinchem mij inhoudelijk willen helpen en de andere …. tig medewerkers van Media Markt niet.
    Zoals in mijn klacht aangegeven konden … tig medewerkers totaal niet oplossings gericht of klantvriendelijk werken.

Had liever een echte oplossings- of klantvriendelijke oplossing direct op deze site gezien, gezien mijn ervaring met Media Markt.
    Anonymous
    Tot nu toe geen reactie v MM.
    Lekker makkelijk
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat onze pogingen om u telefonisch of per mail te bereiken niet gelukt zijn.

Vandaag zullen wij opnieuw proberen telefonisch contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Telefonisch contact gehad.
    Zou weer bericht van MM krijgen telefonisch of per mail.
    Tot nu toe nog niets vernomen.
    Pf
    Anonymous
    Vandaag is het dinsdag. Bijna n week geleden dat ene dame mij heeft gesproken met loze beloftes.
    Er nog een mail achteraan gedaan.
    Maar zoals mijn klacht begon blijkt ook de rest binnen Media markt simpelweg overal s... aan te hebben.
    Snap niet dat ze enquete formulieren opsturen voor n klant tevredemheids onderzoek.
    Groot log bedrijf wat toch hun eigen zin doet.

Anonymous
    Allemaal pinokkio' s met hun loze beloftes. Wat een .. bedrijf. Zal in de toekomst eerder gebruik maken vd concurrent. Ik zie al dat ik 168 ga worden en niet de rnige ben. Triest.

Anonymous

Ook een klacht indienen over Media Markt?