Klacht Media Markt: Redelijke termijn. Wat valt hier onder (hoe lang)

Mitchelhenskens

Ik heb een dure laptop van msi gekocht (waarde 1800 euro) deze had een probleem na 2-3 maanden.

De computer start niet door en blijft constant in het bios scherm hangen.

1ste keer opgestuurt, 3 weken weg en na het afhalen meteen hetzelffe probleem.

2de keer opgestuurt weer 3 weken weg. Het leek 2 dagen goed te gaan tot op de 3de dag hetzelfde probleem weer gebeurde.

Ik ben terug gegaan en heb gevraagd om de koop van het product te ontbinden. Helaas was dit geen optie en moest hij nog een keer voor 3 weken opgestuurt worden. Omdat het probleem niet gevonden was.

De 3de keer gaat ze dit probleem dan wel vinden? Ik mag dus gewoon mijn geld niet terug krijgen omdat ze niet zeker weten wat er mis mee is. Nou er word aangegeven dat het niet nodig is om het probleem te vinden. Wel dat er een redelijke termijn onderzoek gedaan mag worden.

6 weken lang genoeg??? Ik heb deze computer hard nodig weer 3 weken gaat echt te ver.

Ik wil gewoon een werkend product zo snel als mogelijk. Ik kan mijn studie niet goed voltooien op deze manier. Alle lesstof gaat via de computer en gaat veel geld kosten als ik de studie door dit ga missen.

Graag wil ik gewoon een werkende pc...

Ook een klacht indienen over Media Markt?