Klacht Media Markt: Reparatie, doa en medewerkers zitten niet op een lijn over regels en service.

#Artg

Media Markt gelden de regels alleen voor klanten?
De maat is nu vol!!!
Wij hebben laptop van mijn zoontje voor de 3e keer ter reparatie aangeboden adapter werkte niet vanaf dag klant loopt laptop vast. Na 2 weken hebben wij bericht gekregen voor reparatie 293,- aan kosten. Er was daarna goed overlegd, maar ineens hielden de berichten op ook na vele verzoeken om te reageren en duidelijkheid te geven. Ook ben ik niet teruggebeld. Op 4 juli besluit mijn zoon van zijn spaargeld laptop te kopen. Wij hadden geen laptop hoeven te kopen als wij duidelijkheid hadden gekregen over de situatie van ons eigen laptop. De laptop heb ik geinstalleerd, na 10-15 min was de adapter oververhit geraakt en de laptop liep vast. Dit hebben wij thuis in 2 verschillende stopcontacten getest. Hiernaast is de laptop ontzettend traag en lopen de pagina's vast. Ik zit hier niet weer op te wachten met een nieuwe laptop. Ik heb de laptop na enkele uren bij Mediamarkt terug gebracht en mijn geld terug gevraagd. Medewerker geeft door dat de sael van de doos open is en en niet meer terug kan nemen. Ook voor de adapter wordt er over reparatie gepraat, geen dead on arrivel. Daarna spreek ik een andere medewerker die doorgeeft dat als de adapter oververhit raakt dan is het dead on arrivel. Medewerker test uit bij bali en adapter raakt daar niet oververhit. Dit betekent dat adapter niet altijd optimaal werkt en vervangen dient te worden, doa. De laptop zelf is niet getest wegens sluitingstijd. Ik heb uitgelegd dat wij deze laptop niet zouden kopen als wij voor de andere laptop duidelijkheid hadden gekregen. Bovendien werken deze laptop en adapter niet. Service medewerker geeft door dat dit de regel is. Mijn vraag is is er geen regel bij jullie om naar de siutatie en doa te kijken. En dat medewerkers op één lijn zitten, over de doa. Wanneer wordt er wel naar de ervaringen van de klant geluisterd. Ik heb alle bewijsstukken bewaard voor een rechtzaak. Deze situatie heeft voor nog meer gevolgen voor mij gezorgd.

Oplossing of een rechtzazak.
Voor mijn eerste laptop compenseren en voor de nieuwe mijn geld teruggeven.

#Artg