Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: reparatie camera
Details
De klacht
Begin juli heb ik een camera gekocht. Al vrij snel viel mij op dat de foto's niet helemaal scherp waren. Met de handleiding erbij aan de instellingen bezig geweest. Heb altijd al een Canon gehad, dus ik wist wel wat ik moest kunnen verwachten aan kwaliteit. Na 4 weken de camera toch maar gebracht voor reparatie. Dit ging niet zonder slag of stoot, omdat de medewerker het probleem niet zo zag. Hij vond de scherpte best wel goed. Na tweeënhalve week( de dag voor mijn vakantie) kon ik de camera weer ophalen. Ik blij, maar niet lang. Er bleek helemaal niets veranderd te zijn. Na de vakantie wederom de camera gebracht voor reparatie. Het is weer meer dan twee weken geleden, en nog helemaal niets gehoord. Ik vraag mij af wat mijn rechten zijn, moet ik blijven accepteren dat mijn camera telkens voor reparatie weg is?De oplossing
Duidelijkheid over mijn rechten. Het liefst zou ik een andere camera krijgen. Ik heb het vermoeden dat er een een productiefout in de door mij gekochte zit.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.