Opgelost door Media Markt: reparatie camera

difa

Begin juli heb ik een camera gekocht. Al vrij snel viel mij op dat de foto's niet helemaal scherp waren. Met de handleiding erbij aan de instellingen bezig geweest. Heb altijd al een Canon gehad, dus ik wist wel wat ik moest kunnen verwachten aan kwaliteit. Na 4 weken de camera toch maar gebracht voor reparatie. Dit ging niet zonder slag of stoot, omdat de medewerker het probleem niet zo zag. Hij vond de scherpte best wel goed. Na tweeënhalve week( de dag voor mijn vakantie) kon ik de camera weer ophalen. Ik blij, maar niet lang. Er bleek helemaal niets veranderd te zijn. Na de vakantie wederom de camera gebracht voor reparatie. Het is weer meer dan twee weken geleden, en nog helemaal niets gehoord. Ik vraag mij af wat mijn rechten zijn, moet ik blijven accepteren dat mijn camera telkens voor reparatie weg is?

Duidelijkheid over mijn rechten. Het liefst zou ik een andere camera krijgen. Ik heb het vermoeden dat er een een productiefout in de door mij gekochte zit.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw camera niet naar behoren werkt. Om uw klacht in behandeling te nemen willen wij u vragen bij welke Media Markt vestiging u de camera heeft aangeboden voor herstel.

In afwachting van uw reactie.

Ik heb het bij de Mediamarkt in Ede gekocht

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Ede. Media Markt Ede heeft aangegeven vandaag of morgen contact met u op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

difa
    Er is contact geweest en ik heb morgen een afspraak om samen met een deskundige naar de camera te kijken. Ik heb de camera afgelopen zaterdag opgehaald en het probleem is nog steeds aanwezig, men kon niets vinden.
    difa
    Vanmorgen een nieuwe camerabody gekregen. Zo ver ik nu kan zien zijn er geen problemen met deze. Dus ondanks het feit dat men het probleem niet zag, zie ik een duidelijk verschil. En ik ben erg blij met deze afhandeling

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het fijn te vernemen dat er inmiddels contact is geweest en dat er een passende oplossing is aangeboden. Wij gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Indien dit niet het geval is vernemen wij uiteraard graag van u. Indien u tevreden bent over de afhandeling willen wij u verzoeken de klacht af te sluiten.

Alvast bedankt.

blij met de oplossing.

difa

Ook een klacht indienen over Media Markt?