Klacht Media Markt: reparatie e bike

Klachtnummer
# 179437
Gebruiker
meriam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

hier nog een vervolg van mijn vorige mail. Uiteindelijk wij terug naar ekkersrijt met mijn fiets daar wisten ze er ook geen raad mee maar ze namen hem wel in gelukkig. De volgende dag telefoon we moesten de fiets ophalen en bij een fietsenmaker een factuur laten maken dan zou er daarna wel gekeken worden of ik hem terug kon krijgen.
Echt schandalig kan ik weer mijn fiets ophalen en dan naar de fietsenmaker terwijl het gewoon een fabrieksfout is want die standaard zat niet goed gelast.
Ben ondertussen al voor 20 euro benzine kwijt en nog geen fiets gerepareerd.

De oplossing

Dat mijn fiets gemaakt word zodat ze dat beloofd hebben. dat mijn benzine vergoed word en dat ik excuus krijg van de man die ons zo onbeschofd heeft behandeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw e-bike defect is. Zoals telefonisch besproken hebben wij de klacht voorgelegd bij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt. Deze gaan contact opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen nadat Media Markt Eindhoven Ekkersrijt contact op heeft genomen graag of u tevreden ben over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Eindhoven Ekkersrijt vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Uw fiets wordt bij u thuis afgeleverd en de kosten van de fietsenmaker zal Media Markt Eindhoven Ekkersrijt voor u vergoeden. Wij vernemen graag van u of u tevreden bent over de afhandeling.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen