Klacht Media Markt: Reparatie fototoestel onder garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182712
Gebruiker
Cees
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Het klepje van de lens weigerde bij open en sluiten wel eens. Het toestel is door Mediamarkt ter reparatie onder garantie op 19-7-2016 ingenomen. Er zijn door Mediamarkt foto's gemaakt van een onbeschadigd toestel, heel handig. Onderweg van Mediamarkt naar de reparateur of bij de reparateur is de lens duidelijk beschadigd, terwijl dit op de foto's niet zo is. Bovendien heeft Mediamarkt op de afgifte bon onbeschadigd vermeld. Er is dus geen twijfel mogelijk hoe het toestel door ons is ingeleverd. Ook de dame van Mediamarkt bevestigde dit. Nu wil het reparatiebedrijf het toestel tegen € 143,- repareren, omdat het door ons volgens hen is beschadigd. Wij hebben aangegeven hiermee niet akkoord te gaan. Mediamarkt zegt het reparatiebedrijf op 29-7-2016 te hebben aangesproken, maar voorlopig gebeurt er helemaal niets en wij hebben geen fototoestel meer. Inmiddels zijn wij 5 weken verder. Op brieven, telefoontjes en klachten wordt helemaal niet gereageerd. Wij zijn de dupe van het geheel.

De oplossing

Of z.s.m. repareren of een nieuw toestel. Immers wij zijn de dupe van een discussie tussen Mediamarkt en het reparatiebedrijf. Wij hebben echter part noch deel aan dit probleem.

11 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de afhandeling van uw reparatie niet goed is verlopen. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Zoetermeer. Media Markt Zoetermeer zal vandaag nog contact opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

    Wij vernemen graag of u tevreden bent over de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Cees
    Datum
    Om 15:15 uur uitgebreid gesproken met de heer Carlo Lucassen van Mediamarkt (afd. Service) Zoetermeer. Media Markt zal het toestel z.s.m. kosteloos repareren. Dit zal door hem schriftelijk worden bevestigd.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het fijn ter vernemen dat er een passende oplossing is aangeboden. Graag vernemen wij van u of u tevreden bent over de afhandeling en de geboden oplossing.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Cees
    Datum
    Tot op heden geen schriftelijke email bevestiging gehad van onze afspraak gehad ondanks de toezegging dat we dit binnen een kwartier zouden krijgen.
    Ook weet ik niet wanneer het toestel weer in mijn bezit zal zijn wat ik graag zou willen weten.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het jammer te vernemen dat u tot op heden geen schriftelijke bevestiging heeft ontvangen. Wij hebben Media Markt Zoetermeer verzocht u spoedig alsnog een schriftelijke bevestiging te sturen. Daarnaast hebben wij hen verzocht u te informeren wanneer het toestel weer in uw bezit is.

    Wij vernemen graag van u zodra u de e-mail heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken heeft u helaas nog geen schriftelijke bevestiging ontvangen. Wij hebben Media Markt Zoetermeer nogmaals verzocht u te voorzien van een schriftelijke bevestiging.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  7. Auteur
    Cees
    Datum
    We hebben uiteindelijk woensdag 31 augustus schriftelijk bevestigd gekregen dat ons toestel door Media Markt Zoetermeer kosteloos gerepareerd zou worden. Echter werd er niet bij vermeld en waar we wel om gevraagd hebben wanneer ons toestel weer in ons bezit zou zijn.
    We zijn weer een week verder. Vanaf 19-07 gerekend is dit bijna 7 weken verder. Kunt u dit servicegericht en klantvriendelijk noemen?


    Met vriendelijke groet,

    Karly Leunissen
    Afdelingsleider Service & Support
  8. Auteur
    Cees
    Datum
    We hebben uiteindelijk woensdag 31 augustus schriftelijk bevestigd gekregen dat ons toestel door Media Markt Zoetermeer kosteloos gerepareerd zou worden.. Karly Leunissen.Echter werd er niet bij vermeld en waar we wel om gevraagd hebben wanneer ons toestel weer in ons bezit zou zijn. We zijn weer een week verder. Vanaf 19-07 gerekend is dit bijna 7 weken verder. Kunt u dit servicegericht en klantvriendelijk noemen? 
  9. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te gehoord dat u nog geen duidelijkheid heeft met betrekking tot het retour ontvangen van uw camera. Graag zouden wij u informeren over het feit dat de camera in de loop van deze week retour komt bij Media Markt Zoetermeer. U zult u over geïnformeerd worden zodra deze ontvangen is.

    Excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  10. Auteur
    Cees
    Datum
    Er is een goede oplossing aangeboden Kosteloos repareren), maar helaas is het toestel jammer genoeg nu 2 maanden weg. Het blijft echter een rommeltje, een en ander gelet op de correspondentie van afgelopen dagen, weer een rekening en onduidelijkheid waar het toestel nu is. Een zeer primitief leen toestel…. Mw. Meier van Media Markt Rotterdam heeft haar best gedaan, maar de uitvoering in de vestiging Zoetermeer……. Wij zijn het spoor allang bijster.
  11. Auteur
    Cees
    Datum
    Er is een goede oplossing aangeboden Kosteloos repareren), maar helaas is het toestel jammer genoeg nu 2 maanden weg. Het blijft echter een rommeltje, een en ander gelet op de correspondentie van afgelopen dagen, weer een rekening en onduidelijkheid waar het toestel nu is. Een zeer primitief leen toestel…. Mw. Meier van Media Markt Rotterdam heeft haar best gedaan, maar de uitvoering in de vestiging Zoetermeer……. Wij zijn het spoor allang bijster.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry