Klacht Media Markt: Reparatie i mac niet goed

Klachtnummer
# 166829
Gebruiker
Lesley Williams
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Morgen 5 mei hebben jullie een hele vervelende boze klant aan de balie die zijn I-mac na 5 weken kwam halen en s'avonds terug in Tilburg kwam en bleek dat hij nog steeds kapot was. Ook zo smerig als hij was en niet eens de moeite hadden genomen om het schermfolie terug over het scherm te doen . Overal vingers op en het ergste is dat hij er al een week stond zonder dat ik het wist. Ik heb hem netjes in doos achtergelaten en schoon. Zelfs de doos hebben jullie niet heel kunnen laten en het handvat gewoon eraf gehaald. Een collega heeft niks gemeld aan mij over dat hij er al was. Geen mail geen telefoon niks. Ik heb zelf elke keer moeten bellen hiervoor !!!! Ook heeft het meisje wat er stond vandaag hem niet uitgepakt waar ik bij was en zei dat hij het deed. Ook heb ik geen reparatierapport meegekregen , want die was er niet zei ze. Zorg dat er een nieuwe voor me klaarstaat want ik ga niet nog een keer 5 weken wachten op mijn computer. Dit gaat ten koste van mijn bedrijf en inkomen.

De oplossing

Ik wil een nieuwe en niet weer 5 weken zonder zitten. Dat kist mijn bedrijf en inkomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw i mac defect is geraakt. Graag vernemen wij van u het referentie nummer van de reparatie. Zodra wij deze ontvangen zullen wij uw klacht voorleggen bij de juiste persoon.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen