Opgelost door Media Markt: Reparatie met garantie

Connie

In week 39 heb ik mijn telefoon, een samsung galaxy S3 ter repartie bij de mediamarkt Alexandrium gebracht. Ik heb dit toestel in maart 2013 gekocht dus er is nog garantie. In die bewuste week was ik aan het appen toen ineens mijn scherm weg viel. Het toestel deed het allemaal nog, er was alleen geen beeld. Weggebracht na de mediamarkt en 3 weken later kreeg ik per post de mededeling dat er val en stootschade was geconstateerd, dit ging me 165 euro kosten. Ik heb diezelfde dag contact opgenomen want wat was dan de schade?? Afgelopen week heb ik samen met de mediamarkt het toestel bekeken, en nu zitten er 3 barsten in het scherm, zo heb ik hem niet ingeleverd, dit is ook bevestigd. Nu heb ik al vele malen gebeld maar weet nu inmiddels 6 weken later nog niks!!! Dit kan toch niet. Ik heb al vele malen gebeld, ook het hoofdkantoor, ik zal steeds teruggebeld worden maar tot op heden weet ik niks!!!

Ik verwacht op zijn minst een telefoontje met de mededeling dat ik een nieuw toestel krijg, me geld terug of een hele snelle reparatie!! maar dan wel zwart op wit dat het toestel is gevallen, niet door mijn schuld, mocht de reparatie dan problemen geven ik als nog een ander toestel krijg.Hij is beschadigd door iemand anders, dit hoef ik niet te accepteren!! Ik lever een toestel in, werkend met een heel scherm zonder barsten, alleen geen beeld.

Media Markt
    Beste mevrouw Koops,Bedankt voor het melden van uw klacht.Excuses voor het ongemak over de miscommunicatie.Ik heb u telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen.
    Zoals afgesproken is er vandaag telefonisch contact met u geweest over de afhandeling van uw klacht.
    Media Markt Rotterdam Alexandrium heeft u een oplossing aangeboden voor kosteloos herstel.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Geachte meneer Pakvis,
    Ik vind het jammer dat ik lang heb moeten wachten maar ik ben nu absoluut tevreden met hoe u het heeft afgehandeld. Ik ben inderdaad vandaag netjes gebeld en het is nu duidelijk wanneer de telefoon klaar is. Mijn dank hiervoor.
    Met vriendelijke groet, Connie de Bruijn
    Media Markt
    Beste mevrouw Koops, Bedankt voor uw reactie.Fijn om te vernemen dat uw klacht uiteindelijk naar behoren is opgepakt en wordt afgehandeld.Ik zie uw reactie graag tegemoet zodra u de telefoon kosteloos heeft afgehaald.Met vriendelijke groet,
    Hallo,
    Ik ben na de miscommunicatie absoluut goed geholpen en inderdaad, ik heb de telefoon vandaag na tevredenheid kunnen afhalen, alles werkt weer zoals het hoort, eind goed al goed.Met vriendelijke groet,Connie
    Media Markt
    Beste mevrouw Koops, Bedankt voor de reactie.We wensen u veel probleemloos plezier van uw telefoon.Naar aanleiding van uw bericht stel ik voor de klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft vernemen wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet,
    Connie
    De klacht kan goed afgesloten worden!!

Connie

Ook een klacht indienen over Media Markt?