Opgelost door Media Markt: Reparatie smartphone onder garantie

P Arts

Heb 20-6-2013 telefoon gekocht , na nog geen 5 maanden ging beeldscherm op zwart. In Breda aangeboden ter reparatie ( mijn in ziens onder garantie ) op 17-11-2013. Heb op de reparatie bon laten vermelden dat toestel in goede staat en zonder krassen is ingeleverd ( was nog in perfecte nieuw staat m.i. ) Is op rep bon ook nergens aan gegeven dat toestel ergens beschadigd is. Nu krijg ik bericht ( met foto`s ) van het reparatie centrum uit Goes dat m`n beeldscherm beschadigd is terwijl dit bij inlevering van het toestel niet aan de orde was. Dus constateren zij dat het niet onder garantie valt . Heb het idee dat dit een makkelijke manier is om onder de garantie uit te komen. Dit zal waarschijnlijk een welles / nietes spelletje worden. Weet niet goed wat hier mee te doen ?? . Krijg nu drie opties aan geboden , waar ik geen gebruik van ga maken daar ik vind dat dit een garantie geval betreft. Heb na een paar mails met het service centrum nog geen oplossing aan geboden gekregen.

Ben van mening dat dit gewoon een garantie geval betreft.

Media Markt
    Beste heer of mevrouw Arts, Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Ik heb uw reparatie opgezocht in ons systeem en direct een vraag gesteld aan de reparateur. Zodra ik een antwoord heb ontvangen, zal ik u hiervan op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
    Hallo ,
    Bedankt voor de snelle reactie , ik wacht u antwoord af.
    M.v.g. P. Arts
    Media Markt
    Beste heer of mevrouw Arts, Ik heb inmiddels contact gehad met het geautoriseerde service centrum en zij hebben mij een aantal foto's doorgestuurd waarop aan de zijkant van het display schade is te zien.
    De technicus heeft na analyse aangegeven dat de schade is ontstaan door drukschade.
    Helaas is het niet mogelijk om via deze site de foto's te plaatsen en u deze te tonen.
    Indien u wenst in het bezit te komen van de foto's, kunt u contact opnemen met Media Markt Breda, zij kunnen u de foto's toesturen. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
    P Arts
    Bedankt voor u reactie , ik ga contact opnemen met Media Markt Breda om mij de foto`s toe te zenden van de schade .
    M.v.g. P. Arts
    P Arts
    Hallo heb mail ontvangen van filiaal Breda met daarbij een foto van het toestel , maar nou breekt mijn klomp. Heb al eerdere foto`s ontvangen waarop hele andere schade aangemerkt wordt en te zien was. Hoe verklaart u dit ?? Hebben jullie standaard schade foto`s die jullie elke klant sturen of zo. Het kan niet zo zijn dat er nu weer een ander schade gemeld wordt aan het toestel dan de eerste keer . Dit is waar ik al bang voor was ,ga wederom niet akkoord hiermee. Ga kijken voor verdere stappen
    Media Markt
    Beste meneer Arts,Bedankt voor uw reactie.Ik heb u telefonisch gesproken en ik heb de situatie met u doorgenomen.Gezien u vraagtekens zet achter de geleverde bewijslast heb ik u aangeboden om uw product aan te bieden voor een second opinion naar een ander geautoriseerd service center met het verzoek of zij een uitgebreide analyse willen opstellen. Met deze analyse is het doel duidelijk in beeld te brengen hoe het opgegeven defect, een zwart scherm, is ontstaan. Zodra de analyse beschikbaar is nemen wij contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt
    P Arts
    Bedankt voor het telefonisch contact , zoals ik u al vertelt heb vindt ik het netjes dat u deze optie aan bied maar heb weinig vertrouwen hierin daar ik denk dat hier wel het zelfde antwoord uit zal komen. Maar zoals ze zeggen niet geschoten is altijd mis. We gaan ondertussen wel al de 9de week in zonder telefoon toestel !!! We wachten het weer af . M.v.g. P. Arts
    Media Markt
    Beste meneer Arts, Zodra er meer bekend is wordt u op de hoogte gesteld door Media Markt Breda.Vriendelijk verzoek ik u alleen op dit bericht te reageren indien u vragen of opmerkingen heeft gezien Klachtenkompas verplicht ons te reageren op uw reacties.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt
    P Arts
    We wachten het weer af .
    M.v.g. P . Arts
    P Arts
    Heb vernomen dat het weer geen garantie betreft , maar het reparatie bedrag is nu wel ineens ong 50 euro meer . Waar dit dan op gebaseerd is , is voor mij een raadsel. Hebben waarschijnlijk weer iets anders gevonden , net zoals die 3 verschillende schade foto`s die ze gestuurd hebben. Wacht u antwoord af .M.v.g. P. Arts
    Media Markt
    Geachte heer Arts,Bedankt voor uw reactie.Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en aangegeven dat de door u opgevraagde prijsopgave onterecht naar u is verstuurd. Er was op dat moment nog een discussie gaande over de correctheid van de prijsopgave en vragen over de gestelde analyse.Inmiddels heeft Media Markt Breda de nodige informatie ontvangen en neemt vandaag telefonisch contact met u op om de afhandeling met u door te nemen.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland
    P Arts
    Klacht netjes opgelost , heb netjes m`n geld terug gekregen. Jammer dat er zoveel tijd overheen gegaan is en dat de communicatie soms wat stroef verloopt maar al met al toch netjes afgehandeld/ behandeld ( ook zeker door het filiaal personeel ) . Ga op zoek naar een nieuw toestel. M.v.g. P. Arts

P Arts

Ook een klacht indienen over Media Markt?