Klacht Media Markt: Reparatie telefoon

Op 7 januari heb ik mij telefoon voor reparatie gebracht,
na 1week had ik nog geen reactie van de verzekering ontvangen.
Op 17 Jan weer langs geweest bij Media Markt ,Er bleek een fout te zijn gemaakt en de gegevens stonden in het systeem verborgen. De medewerker van MM bood zijn excuses aan en zou de gegevens de volgende dag naar de verzekering sturen. Volgende dag heb ik de verzekering gebeld toen bleek dat het niet de juiste verzekering maatschappij was. Volgende dag weer langs de Media Markt en gaven ze aan weer een fout te hebben gemaakt en dat het nu nog 2 a 3 weken kan duren voor de reparatie is geschied.

Hier ben ik natuurlijk niet blij mee want mijn abonnement loopt gewoon nog door, ook heb ik 3 keer naar een leen toestel gevraagd die nog steeds niet geregeld is.

Ik heb bijna een maand geen gebruik kunnen maken van mijn telefoon, hier door heb ik op me verjaardag en voor mijn werk belangrijke telefoontjes mis gelopen.

Ik wens nog steeds een leen toestel, en wil dat mijn toestel zo snel mogelijk gerepareerd.
ik verwachte minimaal een compensatie van de kosten van mijn verzekering 10.95 en de abonnent kosten van 35,90 per maand .

Beste meneer/mevrouw Sommer,

Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

Om u van een passend antwoord te voorzien, vernemen we graag van u in welke vestiging u uw product ter reparatie hebt aangeboden.

Zodra we antwoord van u hebben ontvangen, gaan we voor u aan de slag om een eventuele oplossing van dit probleem te vinden.

Vriendelijke groet,

Csome
    Ik heb het gekocht bij Media Markt Arena en daar heb ik het ook voor de reparatie gebracht.
    Beste meneer/mevrouw Sommer,

Dank u voor uw reactie.

We hebben uw klacht inmiddels doorgezet naar de vestiging Amsterdam Arena. Onze collega's zullen contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en te kijken of er een eventuele oplossing van uw klacht mogelijk is.

Bedankt voor uw geduld.

Vriendelijke groet,

Media Markt Online
    Beste mevrouw Sommer,

Graag willen we u vertellen dat we u deze week terugkoppeling zullen geven over de status van uw reparatie.

We danken u voor uw geduld.

Csome
    ik heb vorige week een leen toestel gekregen, en ter compensatie een tegoed kaart met 25euro.

Daar ben ik niet tevreden mee, heb het dus ook niet aangenomen.
    Ik heb de verzekering gebeld die geef aan dat ik de kosten eerst zelf moet betalen en daarna het geld terug gestort krijg.
    dit was mij niet van tevoren ingelicht maar pas achteraf, en nu zit ik met de gebakken peren. nu moet ik 219 voor schieten, terwijl ik net een tv heb gekocht
    om het verhaal korte maken, duurt dit al een maand
    Beste meneer Sommer,

Bedankt voor uw reactie.

We hebben inderdaad van de vestiging Arena vernomen dat zij u een cadeaukaart hebben aangeboden ter compensatie van het ongemak. Zij geven aan u geen aanbod van €50,- te hebben gedaan. In het filiaal hebt u duidelijk laten blijken daar niet mee akkoord te gaan, door de cadeaukaart naar het hoofd van een van onze collega's te werpen. Uiteraard staat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, maar daartegenover hopen wij wel dat onze klanten zich redelijk blijven gedragen tegenover onze medewerkers.

Om tot een oplossing van uw probleem te komen, kunnen we u twee opties bieden. De eerste is dat u het toestel laat repareren, de kosten voorschiet en deze vervolgens via uw Actua-verzekering gecrediteerd krijgt. Mocht u hier niet mee akkoord willen gaan, kunt u het toestel ongerepareerd retour ontvangen.

Desondanks willen we u graag een coulance aanbieden van €25,-. De cadeaukaart ligt klaar voor u in de vestiging Arena.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?