Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Reparatie van Blu-ray speler SONY bdv-n5200w
- Klachtnummer
- # 185904
- Gebruiker
- Henry
- Datum
- 13 reacties
Details
Klacht
2x naar servicedesk Mediamarkt gegaan met mijn klacht... 2x naar huis gestuurd met mijn klacht.Klacht = knipperende flitsen bij gebruik van de blu-ray speler.
Gewenste oplossing
Goed werkende Blu-ray systeem van Sony bdv-n5200w.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
13 reacties
-
- Auteur
- Media Markt
- Datum
Geachte heer,
Bedankt voor het melden van uw klacht.
Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw blu-ray speler niet naar behoren werkt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Mw. F. Meijer
Media Markt Nederland -
- Auteur
- Henry
- Datum
Ik ben dagelijks bereikbaar vanaf 16:30 uur... -
- Auteur
- Henry
- Datum
Geachte mevrouw Meijer ,
Ik heb geprobeerd u via de reparatiefactuur te vinden maar tevergeefs geen nummer te vinden... dus bij deze geef ik aan dat ik vanaf 16:30 uur bereikbaar ben.
Ter informatie wil ik ook aangeven dat mijn klacht door 4 verschillende medewerkers is afgehandeld.... namelijk degene die mijn klacht ontvangt en degene die retour geeft (2 x).
Ik hoop dat mijn klacht via u (3e keer) serieus zal worden genomen... in ieder geval kijk ik uit op uw reactie...
mvrgr,
Henry -
- Auteur
- Media Markt
- Datum
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
Wij hebben via uw voicemail inmiddels ons telefoonnummer ingesproken. Daarnaast zullen wij u nogmaals proberen te bellen na 16:30. Wij hopen u spoedig te bereiken om uw klacht te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing.
Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Mw. F. Meijer
Media Markt Nederland -
- Auteur
- Media Markt
- Datum
Geachte heer,
Terugkomend op uw klacht.
Zoals telefonisch besproken willen wij u adviseren de blu-ray speler met alle kabels en accessoires nogmaals aan te bieden voor onderzoek bij uw Media Markt vestiging. Wij adviseren u duidelijk aan te geven wanneer het probleem zich voordoet zodat het geautoriseerde service centrum het probleem kan recreëren en oplossen. Wij hopen dat het defect hiermee verholpen wordt.
Wij vernemen graag of u tevreden bent over de afhandeling.
Met vriendelijke groet,
Mw. F. Meijer
Media Markt Nederland -
- Auteur
- Henry
- Datum
Geachte mevrouw Meijer,
zoals eerder telefonisch met u te hebben besproken ben ik met uw advies akkoord gegaan... echter na een bezoek bij Mediamarkt Tilburg heeft een medewerkster alleen het apparaat willen accepteren volgens haar procedure... eventuele accessoires en/of kabel kunnen niet mee in behandeling worden genomen.
Er word momenteel gekeken via een DUURTEST hoe het apparaat functioneert omdat de kuren zich voort doen na verloop van tijd... in mijn geval in de 3d overschakeling. -
- Auteur
- Henry
- Datum
Update
do 22-09-2016 = Bezoek klantenservice TILBURG
vr 23-09-2016 = Telefonisch gesprek (Opdrachtnummer:ST16986992)
Geachte mevrouw F. Meijer,
ik wil u tot nu toe bedanken voor uw accurate reactie en zorg dat u voor mij heeft... zoals eerder besproken te hebben en het is nu alleen nog afwachten.
+ goede begeleiding.
verder wil ik u en Mediamarkt willen laten weten dat ik altijd bereid ben om mee te werken dit probleem te verhelpen.
Met een vriendelijke groet,
Henry -
- Auteur
- Media Markt
- Datum
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
Wij hebben het opdrachtnummer genoteerd en houden deze in de gaten. Zodra er meer bekend is zult u hierover per e-mail op de hoogte gesteld worden.
Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Mw. F. Meijer
Media Markt Nederland -
- Auteur
- Media Markt
- Datum
Geachte heer,
Terugkomend op uw klacht.
Uw apparaat is momenteel in duurtest om de klacht te constateren. Zodra er meer bekend is gaan wij u hier zo spoedig mogelijk over informeren.
Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Mw. F. Meijer
Media Markt Nederland -
- Auteur
- Henry
- Datum
Geachte mevrouw F. Meijer,
ik ben zelf ook op onderzoek uitgegaan en heb begrepen dat er meerdere zijn met identieke klachten... deze was te wijten aan de type model Tv's (meerdere merken) alhoewel ze ook full HD zijn...
mijn type is een Sony 46" led kdl46hx820
4 jaar oud
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Henry -
- Auteur
- Media Markt
- Datum
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels is het onderzoek afgerond. Opnieuw heeft het geautoriseerde service centrum geen defect kunnen vinden. Omdat wij graag het defect willen verhelpen vragen wij ons af of het mogelijk is het defect vast te leggen op film waarna we dit op kunnen sturen naar het geautoriseerde service centrum.
Wij vernemen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Mw. F. Meijer
Media Markt Nederland -
- Auteur
- Henry
- Datum
Helaas kamp ik nog steeds met de probleem... inmiddels heb ik via een andere speler geprobeerd... alleen bij 1080 gaat mijn tv storen... er zit nog 1 jaar garantie bij de IT's maar ze bestaan niet meer.
Mediamarkt heeft WEL goed geholpen maar hier houd het dan ook op... meer kunnen ze niet meer doen want ze hebben WEL een goed product geleverd.
Oplossing=andere tv aanschaffen na aanleiding van:
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=81597
Hier heb ik geen vertrouwen meer in. -
- Auteur
- Media Markt
- Datum
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
Is er inmiddels video materiaal van het defect? Indien dit er is kunnen we dit uiteraard mee sturen naar het geautoriseerde service centrum met het verzoek het defect dat op de video te zien is te vinden en te herstellen.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Mw. F. Meijer
Media Markt Nederland
Ook een klacht indienen over Media Markt?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.