Klacht Media Markt: Reparatie van slecht kwalitiet

Maike342

Het scherm van mijn ipad air 1 heb ik laten maken bij mediamarkt. Een paar weken later, ik heb de ipad vast met mijn duim op het scherm, en opeens barst het scherm en hierdoor snij ik ook nog mijn duim.

Ik zou graag een GOED scherm op mijn ipad air krijgen, in plaats van het scherm van lage kwaliteit dat ik dit keer kreeg (er stonden hokjes op het scherm, het voelde aan als plastic en werd snel vies EN, het brak in mijn handen!)

Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen omdat wij meer informatie nodig hebben om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen.

Graag vernemen wij van u in welke vestiging u de Ipad Air 1 ter reparatie heeft aangeboden. Tevens ontvangen wij graag het referentienummer waaronder deze reparatie geregistreerd is.

Aan de hand van deze gegevens zullen wij uw klacht aan deze vestiging voorleggen en hen verzoeken hierover contact met u op te nemen.

Wij vernemen graag van u.

MediaMarkt Nederland

Hallo
    Ik zou niet weten wat het “referentienummer” is, maar ik heb mijn ipad bij het filiaal in Doetinchem laten maken.
    Mvg,

Bedankt voor uw reactie.

Aangezien u de Ipad Air 1 bij MediaMarkt Doetinchem ter reparatie heeft aangeboden hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

MediaMarkt Nederland.
    Hallo
    Heb helaas nog steeds niks gehoord van de mediamarkt in doetinchem, terwijl mijn ipad wel met de dag meer barsten krijgt! Erg teleurstellend dit.

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat MediaMarkt Doetinchem nog geen contact met u heeft opgenomen naar aanleiding van deze klacht. Wij hebben uw klacht zojuist opnieuw bij hen onder de aandacht gebracht en zij hebben aangegeven hierover zo snel mogelijk telefonisch contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?