Klacht Media Markt: Reparatie verzoek niet opgepakt

Klachtnummer
# 384424
Gebruiker
Kenneth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere malen telefonisch een reparatie verzoek ingediend voor mijn wasmachine en droger, maar de klantenservice blijkt niet te communiceren met de backoffice. Hierdoor is het verzoek niet opgepakt. Na dit meerdere malen te hebben gecommuniceerd en pas na het verstrijken van de wachttijd werd dit pas opgemerkt. Ik kreeg wederom het verzoek te wachten.

De oplossing

Mijn wasmachine en droger repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen