Klacht Media Markt: Reparatiekosten

Wendy

Heb op 28 augustus 2014 een Samsung Galaxy S4 mini aangeschaft bij de Media Markt in Breda. Na 4 maanden kan ik de stekker van de oplader niet meer in de telefoon krijgen. Daarvoor is dit nooit een probleem geweest. Vervolgens naar de Media Markt gebracht ter reparatie. Dame daar zegt dat er iets binnenin verschoven is en dat wel eens kan gebeuren. (had zij ook een keer gehad) Maar mijn telefoon zag er nog keurig uit zei ze (geen krasjes ed.) Krijg na ongeveer een week een mail dat ik Eur 94,77 moet betalen, omdat de schade door eigen toedoen is aangebracht (???)
Ben naar Media Markt terug gegaan en heb gezegd dat dit belachelijk is. Na 4 maanden hoort dit niet kapot te gaan. Heb gevraagd of ze me niet in de kosten tegemoet konden komen. Maar nee daar kunnen ze niet aan beginnen. Het kabeltje kost 21,97 . Maar daarnaast moet ik Euro 50,93 arbeidskosten betalen (63 minuten aan gewerkt??) En nog eens Euro 20,- handelingskosten en verzendkosten + BTW.

Ik wil dat mijn telefoon onder garantie gemaakt wordt.

Media Markt
    Geachte mevrouw Martens,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw telefoon niet meer naar behoren functioneert en dat u zich niet kan vinden in de prijsopgave. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken.
    Zoals aangegeven is de prijsopgave voor uw telefoon opgesteld omdat de oplaad aansluiting door externe oorzaak defect is bevonden. Dit is vooral zichtbaar op de foto die met de prijsopgave is meegestuurd. Op de foto is zichtbaar dat de aansluiting is verbogen. Op grond van deze bevinding is de garantie afgewezen. U heeft daarom de keuze ontvangen om het product tegen kosten te herstellen of kosteloos onhersteld retour te ontvangen.Indien u vragen of opmerkingen heeft mag u mij telefonisch benaderen. Mijn telefoonnummer heb ik achtergelaten op uw voicemail.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?