Klacht Media Markt: Reparatiekosten playstation 4 slim

NijhR

Mijn playstation 4 slim deed van de ene op de andere dag niets meer. Helaas is de garantie 5 maanden verlopen.

Aangezien ik de playstation bij de mediamarkt heb aangeschaft heb ik deze daar ook ter reparatie aangeboden.
Na 3 dagen kreeg ik een mail dat de playstation gemaakt kon worden en dat de reparatiekosten kosten €150,- bedroegen.
Omdat op de website dan Mediamarkt bij klantenservice onder reparatiekosten hetvolgende staat;

Moet ik zelf betalen voor een reparatie?
Wanneer het product al langer dan 2 jaar in jouw bezit is, dan is het redelijk dat je een gedeelte meebetaalt (A) aan de reparatiekosten. Indien wij door herstel de levensduur van het product kunnen verlengen, dan is het ook redelijk dat je een gedeelte meebetaalt aan de reparatiekosten (B).

heb ik mediamarkt een mail gestuurd om uit coulance een tegemoetkoming in de reparatiekosten te vragen.

Hierop werd ik de dag erna gebeld door de Mediamarkt dat ze uit coulance niets in de reparatiekosten konden betekenen. Wel boden ze mij aan om bij aanschaf van een nieuwe playstation 2 a 3 tientjes korting konden geven. Dit kon alleen omdat mediamarkt "hier wat aan had en bij een tegemoetkoming in de reparatiekosten niet" dit zijn de letterlijke woorden van het hoofd service mediamarkt Arnhem.

Ook werd aangegeven dat de levensduur van een playstation maar 2 jaar is.

Graag zie ik een gepaste oplossing van mediamarkt met betrekking tot de reparatiekosten. Dat mediamarkt met een coulance voorstel komt of zelf de reparatiekosten laat vervallen.

Dit mede omdat mediamarkt zelf in hun voorwaarden over een gedeelte meebetalen in de reparatiekosten spreekt.

Ook een klacht indienen over Media Markt?