Klacht Media Markt: Reparatiekosten playstation 4 slim

Klachtnummer
# 442180
Gebruiker
NijhR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn playstation 4 slim deed van de ene op de andere dag niets meer. Helaas is de garantie 5 maanden verlopen.

Aangezien ik de playstation bij de mediamarkt heb aangeschaft heb ik deze daar ook ter reparatie aangeboden.
Na 3 dagen kreeg ik een mail dat de playstation gemaakt kon worden en dat de reparatiekosten kosten €150,- bedroegen.
Omdat op de website dan Mediamarkt bij klantenservice onder reparatiekosten hetvolgende staat;

Moet ik zelf betalen voor een reparatie?
Wanneer het product al langer dan 2 jaar in jouw bezit is, dan is het redelijk dat je een gedeelte meebetaalt (A) aan de reparatiekosten. Indien wij door herstel de levensduur van het product kunnen verlengen, dan is het ook redelijk dat je een gedeelte meebetaalt aan de reparatiekosten (B).

heb ik mediamarkt een mail gestuurd om uit coulance een tegemoetkoming in de reparatiekosten te vragen.

Hierop werd ik de dag erna gebeld door de Mediamarkt dat ze uit coulance niets in de reparatiekosten konden betekenen. Wel boden ze mij aan om bij aanschaf van een nieuwe playstation 2 a 3 tientjes korting konden geven. Dit kon alleen omdat mediamarkt "hier wat aan had en bij een tegemoetkoming in de reparatiekosten niet" dit zijn de letterlijke woorden van het hoofd service mediamarkt Arnhem.

Ook werd aangegeven dat de levensduur van een playstation maar 2 jaar is.


De oplossing

Graag zie ik een gepaste oplossing van mediamarkt met betrekking tot de reparatiekosten. Dat mediamarkt met een coulance voorstel komt of zelf de reparatiekosten laat vervallen.

Dit mede omdat mediamarkt zelf in hun voorwaarden over een gedeelte meebetalen in de reparatiekosten spreekt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen