Klacht Media Markt: Reparatieservice is slecht, duurt lang en geen goede communicatie

Klachtnummer
# 146942
Gebruiker
Evaberendsen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 Maanden geleden heb ik mijn laptop ter reparatie aangeboden bij de Media Markt in Tilburg. Na 2 weken zou ik een prijsopgave ontvangen. Dit was ook het geval maar zij hebben dit naar het verkeerde emailadres gestuurd. Hierna heb ik 4 keer gebeld om nogmaals mijn goede emailadres te geven (emailadres meerdere keren gespeld) maar hier is nooit iets naar verstuurd. Nu kreeg ik een maand geleden de melding dat mijn laptop retour is gekomen en dat ik hem z.s.m. op moest halen. Natuurlijk heb ik weer gebeld en kreeg ik het antwoord dat ze mij de prijsopgave zouden sturen. Na een week hoorde ik niks en heb ik wéér gebeld. Nu kreeg ik te horen dat mijn laptop weer naar de reparatieservice was verstuurd en ze een prijsopgave zouden maken. Nu ben ik inmiddels al weer drie weken verder, niks gehoord. Terwijl deze prijsopgave er twee maanden geleden al was? Nu na drie maanden heb ik mijn laptop nog niet terug en hoor ik niks. Ik hoop dat Media Markt met een passende oplossing komt.

De oplossing

Ik zou graag een compensatie willen voor het drie maanden wachten. Ik weet nu nog steeds niet wanneer ik mijn laptop eindelijk terug krijg. Na twee weken zou ik een prijsopgave krijgen en daarna zou de laptop gelijk gemaakt worden. Vind het belachelijk dat ik nu al drie maanden moet wachten op een prijsopgave en mijn laptop, terwijl de prijsopgave er al lag. Bellen naar de Media Markt wordt je dan ook niet veel wijzer van dus ik ben benieuwd met welke oplossing ze komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Berendsen,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik heb contact gehad met de vestiging en heb vernomen dat u een nieuw prijsopgave heeft ontvangen. Deze is reeds door u geaccordeerd. Ook heb ik vernomen dat u een tegemoetkoming ontvangt voor het lange wachten.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Floortje Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen