Klacht Media Markt: resetten laptop

Klachtnummer
# 126664
Gebruiker
Mathilde
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik bracht mijn laptop naar Media Markt omdat hij wat sloom was en ik wilde hem up to date hebben voordat mijn nieuwe opleiding begon. Hij werd ingenomen en alleen om het wachtwoord gevraagd. Hij klaar en ivm. vakantie startte ik hem een aantal weken later op. Blijkt dat ál mijn documenten verwijderd zijn. En ja, ik had een back up moeten maken, en dat had ik ook zeker gedaan als ik van te voren wist dat dit ging gebeuren, maar het lijkt mij niet helemaal normaal dat zonder melding alles verwijderd word. Daarnaast wilde ik nu mijn laptop klaarmaken voor mijn opleiding, nu blijkt dat ook mijn office pakket verwijderd is! Dat ding was erg duur, en ook dat is zonder pardon weggehaald. Ik voel me machteloos hierover, want er staat heel droog: Media markt is niet aansprakelijk. Maar aangezien zij de professionals zijn, zouden zij moeten zeggen: Mevrouw, er kunnen documenten verloren gaan, misschien is het handig om een back-up te maken.

De oplossing

Ik wil graag gratis een nieuw office pakket, dat is wel het minste.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw documenten en office verwijdert zijn zonder dat u hierop bent gewezen. Excuses voor het ongemak.

    Vriendelijk verzoek ik u aan te geven bij welke Media Markt vestiging u de laptop heeft aangeboden zodat ik uw klacht bij de juiste persoon kan voorleggen.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Mathilde
    Datum
    Hallo,
    Dit gaat om de vestiging in Ede

    Hartelijke groeten
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Media Markt Ede geeft aan contact met u te hebben gehad en u een oplossing te hebben geboden voor uw klacht.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen